تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815030750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گلستان: بزرگترین ثروت خداوند برای انسان، عمر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار گلستان: بزرگترین ثروت خداوند برای انسان، عمر است گرگان - ایرنا- استاندار گلستان در جمع مددجویان زندان گرگان گفت: ثروتی بالاتر از زندگی انسان یعنی عمر در تمام نظام هستی نیست و مهمترین مساله انسان مدیریت عمر است.


به گزارش ایرنا، دکتر ˈحسن صادقلوˈ استاندار گلستان روز گذشته به اتفاق نوراللهی مدیرکل منابع انسانی استانداری ،احمد فاضلیان رییس کل دادگستری ،محمدحسین رحیمی رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری و عباسعلی پوریانی دادستان مرکز استان روز گذشته از زندان مرکزی گرگان بازدید نمود و در دیدار با زندانیان مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
ˈمحمود امینیˈ مدیر کل زندانهای گلستان که در این بازدید استاندار و مسوولان استان را همراهی می نمود،در این دیدار گزارشی از وضعیت زندان ارائه نمود.
استاندار گلستان پس از اقامه نماز در جمع زندانیان در سخنانی خطاب به همه مددجویان اندرزگاه ها که از طریق تلویزیون های زندان بصورت مستقیم پخش می شد، اظهار کرد: حقیقت این است که خداوند بزرگترین ثروتی که به آدم داده، عمر است هیچ ثروتی ارزش آن به اندازه عمر نیست و همه هستی بخاطر انسان آفریده شده است.
وی افزود: با کمی جستجو می توان فهمید که چقدر در عالم هستی کار شده و کار می شود که ما یک لحظه بیشتر عمر کنیم.
دکتر صادقلو در ادامه با طرح سوالی از مددجویان زندان مرکزی گرگان با بیان اینکه آیا همه هستی خلق شده است که انسان فقط چند صباحی بیهوده زندگی کند؟ اظهار نمود: این سوال اساسی را باید همه انسان ها از خود بپرسند و بدانند که ماموریت بزرگی بر عهده ما است.
وی ضمن سفارش زندانیان برای برنامه ریزی و مدیریت عمر اضافه کرد: مهمترین مساله در حیات انسان چگونگی مدیریت کردن عمر است و باید با الگوگیری از زندگی بزرگان دین زندگی خود را مدیریت کنیم و راه سعادت را در پیش گیریم.
استاندار گلستان با تأکید بر الگو گرفتن از بزرگان دین و ضمن سفارش زندانیان زندان مرکزی گرگان به استفاده از قرآن برای هدایت و مدیریت صحیح عمر گفت: قرآن جلوه گاه مدیریت آسمانی عمر انسان است و کتاب هدایت بوده، چرا که تنها فرمولی که بشر توانایی کشف آن را به تنهایی ندارد، هدایت است.
به گفته دکتر صادقلو، همه فرمول ها را می تواند انسان در سایه تلاش و کوشش و توکل به خدا پیدا کند، تنها فرمول هدایت می باشدکه نیاز و وابستگی حقیقی انسان است و نمی تواند آن را به تنهایی بدست آورد و تمام تاریخ گواه این مطلب است.
وی افزود: انسان برای هدایت وابسته به پیامبران و امامان است، ما برای هدایت به کتاب خدا کلام الله مجید و هم به کتاب ناطق یعنی امام، وابسته هستیم.
استاندار گلستان به زندانیان توصیه کرد که قرائت قرآن را بیاموزند،این کتاب الهی را مطالعه کرده و به دنبال تفسیر و تحلیل و استفاده ازآیات قرآنی بروند.
وی با بیان اینکه فهم قرآنی ما که افزایش پیدا کند، مسیر درست زندگی و سعادت را پیدا می کنیم، گفت: با مطالعه سرگذشت بزرگان از امروز زندگی خود را بگونه ای بهتر مدیریت نموده تا به آن هدف نهایی از خلقت انسان برسیم.
استاندار گلستان در خصوص اهمیت مطالعه خطاب به زندانیان، افزود: اگر می خواهید ارتقاء پیدا کنید باید برای مطالعه برنامه ریزی نمایید.
در پایان بازدید استاندار گلستان از مدیریت و کارکنان زندانهای استان گلستان تقدیر نمود.
در ابتدای ورود مسوولین اجرایی و قضایی استان گلستان به زندان گرگان آیین پرده برداری از یادمان شهداء در ابتدای ورودی زندان گرگان برگزار شد.
601
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن