تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815292099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتباط مسوولان با مردم از طریق دنیای مجازی اقدامی ارزشمند است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارتباط مسوولان با مردم از طریق دنیای مجازی اقدامی ارزشمند است کرمانشاه - ایرنا - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: ارتباط مسوولان با مردم از طریق دنیای مجازی اقدامی ارزشمند و ستودنی است.


ˈمحمدمهدی جوکارˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جایگزین شدن ارتباط حضوری مسوولان با مردم، از طریق رسانه ها و به صورت ارتباط غیرحضوری و با شبکه های اجتماعی امری پسندیده و خوب است.
وی اظهار داشت: سهولت دست یابی به ارتباط با مسوولان از این طریق یکی از مزایای این روش است اما باید این ارتباط دوسویه طوری طراحی و عمل شود که مردم بتوانند به راحتی به پاسخ آن چه که مطالبات آن ها خوانده می شود، دست یابند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، استفاده از شبکه های اجتماعی ملی را دیدگاه خوب دولتمردان دانست و افزود: مسوولان باید با افراد جامعه تبادل نظر و فکر داشته باشند و از نظرهای مشورتی آن ها بهره گیرند.
وی با تاکید براین که زمان برای وزراء و مسوولان ارشد کشوری و استانی در اجرای برنامه هایشان بسیار موثر است، افزود: ارتباط رو در رو مردم با مسوولان زمانبر است بنابراین بهتر است این ارتباط از طریق مجازی و به وسیله شبکه های اجتماعی صورت پذیرد.
وی گفت: باید در این ارتباط، طوری برنامه ریزی شود که مردم از مسوولان، سوالات، درخواست ها، مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود را به راحتی داشته باشند و حتما از آن ها پاسخ دریافت کنند.
جوکار، ایجاد تیم ویژه پاسخگویی به ارتباطات مردمی از طریق رسانه های مجازی توسط مسوولان ارشد کشوری و استانی را بهترین راهکار در این زمینه عنوان کرد و گفت: به برکت جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در روستاها نیز امکان دسترسی به اینترنت فراهم است اما اگر مردم اطمینان داشته باشند که از طریق ارتباط مجازی می توانند به پاسخ آن چه که مدنظرشان است، برسند مطمئنا در ایجاد این ارتباط نقش قابل توجهی ایفا می کنند.
7456/567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن