تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818887514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیم درصد نازل های سوخت مایع در آذربایجان غربی استاندارد نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نیم درصد نازل های سوخت مایع در آذربایجان غربی استاندارد نیستند ارومیه - ایرنا - مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: تنها نیم درصد نازل های سوخت مایع در این استان، دارای مولفه های استاندارد نیستند که این امر بسیار مناسب است.


منصور جلایر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آذربایجان غربی یک هزار و 150 نازل سوخت مایع وجود دارد که تمامی آنها مورد بازرسی قرار گرفته اند.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 هزار و 94 مورد آزمون در خصوص نازل ها در جایگاههای سوخت مایع آذربایجان غربی صورت گرفته که از این تعداد عملکرد 58 نازل مغایر با استاندارد ملی مربوطه بوده که این تعداد نیز اصلاح شده اند.
وی اظهار کرد: وضعیت مطلوب نازل های سوخت در استان، ناشی از نظارت های مستمر و سرزده است که در این ارتباط اداره کل استاندارد با حساسیت زیاد عمل می کند.
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کنترل، نظارت و سنجش احجام و اوزان باید توسط ابزارهای دقیق و استاندارد انجام شود، ادامه داد: نظارت بر نازلهای توزیع سوخت مایع در استان با هماهنگی شرکت های پخش فرآورده های نفتی مناطق ارومیه و میاندوآب و از طریق شرکت های تایید صلاحیت شده اداره کل به صورت ماهیانه برروی تمامی نازل های موجود در سطح استان انجام می گیرد.
جلایر افزود: بررسی وضعیت نازل های سوخت، در راستای نظارت بر اوزان و مقیاس های مورد استفاده در سطح جامعه و اهمیت روزافزون توزیع فرآورده های نفتی در سطح جایگاه های توزیع سوخت مایع بوده است.
8137/581
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن