تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818813757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای فرهنگ تعامل میان مردم و مسوولان موجب توسعه همدان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارتقای فرهنگ تعامل میان مردم و مسوولان موجب توسعه همدان می شود همدان- ایرنا- مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: ارتقای فرهنگ همراهی و تعامل درحوزه های مختلف کاری میان مدیران دستگاه های مختلف اجرایی، اصحاب رسانه و مردم موجب توسعه و رونق اقتصادی و فرهنگی این استان می شود.


به گزارش ایرنا ˈعلیرضا ایزدیˈ شامگاه یکشنبه در جمع مدیران و اصحاب رسانه استان همدان افزود: باید در این راستا، سرمایه گذاری کرد و این سرمایه گذاری را به عنوان یک هزینه به حساب نیاورد.
وی بر فرهنگ سازی در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید از نگاه هزینه ای به آن دوری گزید تا بتوان راه توسعه و پیشرفت را مقتدرانه طی کرد.
وی شرایط گردشگری همدان در یک سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در سال 92 ورود گردشگران خارجی به استان همدان به نسبت سایر استان ها بهتر بود، هرچند تبلیغات منفی که علیه ایران اسلامی در جامعه بین المللی مطرح می شد، ورود گردشگر به ایران را دچار چالش کرد.
ایزدی تأکید کرد: استان همدان برای رسیدن به اهداف افق 1404 فاصله بسیاری دارد و در ابتدای این راه قرار دارد.
ایزدی ادامه داد: در هفته میراث فرهنگی طرح مرمت میراث فرهنگی به عنوان طرح برتر حوزه مرمت کشور شناخته شد و در هفته صنایع دستی 22 اثر استان در فهرست یونسکو ثبت شد.
وی برگزاری جشنواره تابستانی و زمستانی را یکی دیگر از برنامه های موفقی دانست که با کمترین امکانات مالی در این هفته برگزار شد.
این مقام مسوول در باره برنامه های نوروزی سال 1393 نیز گفت: در ایام نوروز 800 هزار بروشور و نقشه های مختلف به همراه یک مجله فرهنگی در بین مسافران نوروزی توزیع می شود.
ایزدی تأکید کرد: به دلیل تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با نوروز امسال ، برنامه های نوروزی رنگ و بوی این ایام را دارند.
وی ادامه داد: 20 روستای گردشگری در استان همدان تعریف شده است که البته تنها نمی توان به وجود آن بسنده کردبلکه باید برای استفاده بهینه از آن ها در حوزه گردشگری برنامه ریزی های لازم را انجام داد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز در این نشست گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر استان همدان اقدامات موثری در طول سال انجام داده و برنامه ریزی مناسب صورت گرفته است.
ˈرزیتا ناصر المعمارˈ افزود: برای آمدگی در ایام نوروز در هر شهرستان گروه های نظارتی، بر کیفیت فعالیت های مجتمع های رفاهی پذیرایی، هتل ها، سفرخانه های سنتی و سایر مراکز خدماتی نظارت و شرایط را بررسی کرده اند.
وی ادامه داد: منازل استیجاری نیز با مشارکت بخش خصوصی ساماندهی می شوند و صلاحیت صاحبخانه و امکانات موجود بررسی و در صورت تأیید، نرخ اجاره مشخص خواهد شد.
معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: بازارچه های صنایع دستی در ایام نوروز در سراسر این استان برپا می شود و در شهر همدان دو بازارچه در تپه هگمتانه و آرامگاه باباطاهر برپا خواهد شد.
ˈعلیرضا قاسمیˈ ادامه داد: دو کارگاه آموزشی سنگ قیمتی و صنایع چرمی برای معرفی به مسافران برگزار خواهد شد.
معاون اجتماعی شهرداری همدان نیز در این نشست اظهار داشت: آذین بندی شهر همدان در ایام نوروز با توجه به ایام شهادت بانوی دو عالم تنها با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پرچم مشکی خواهد بود.
ˈمحمدرضا بیاناتیˈ نیز ادامه داد: برای نصب بنرهای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگی و صنایع دستی هزینه ای دریافت نخواهد شد.
وی تأکید کرد: چهار مکان پارک شهروند، بوستان نماز، بوستان کولاب و پارک ارم برای استقرار چادرهای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و در سایر مکان ها اجازه نصب چادر داده نخواهد شد.
در این نشست تفاهم نامه ای برای ایجاد موزه مفاخر استان در مجموعه فرهنگی عین القضات شهرداری همدان میان اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری همدان منعقد شد و از رسانه ها و مدیران همراه با جشنواره زمستانی تقدیر به عمل آمد.
7532/576
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن