تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816219779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارندگی طبیعت سحرآمیز را از نشاط لبریز کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارندگی طبیعت سحرآمیز را از نشاط لبریز کرد یاسوج- تدوام بارندگی در روزهای پایانی سال طبیعت سحرآمیز کهگیلویه وبویراحمد یکی از قطب های گردشگری نوروزی جنوب کشور را این روزها لبریز از نشاط و شادابی کرده است.


دشت و دمن های سرسبز و مفرح شهرستانهای گچساران، باشت، چرام، کهگیلویه،بهمئی و لنده از رویش گل های رنگارنگ و پوشش سبز جنگل های انبوه و متنوع زیباترین جلوه بهشت رویایی طبیعت و منظره گاهی پرطراوت برای اوج لذت و تفریح طبیعت دوستان است.
جوشش چشمه ساران ، زلال جاری آبشاران بدیع و کم نظیر جایی که تماشای دلبری رستاخیر نوزایی خاک روح و جان هر چشم مشتاقی را جلا می دهد،ویژگی منحصربفردی از جاذبه های مفرح و طبیعی کهگیلویه وبویراحمد است که در کمتر جایی می توان شاهد این همه زیبایی و نوزایی طبیعت بود.
این روزها مسافران پس از عبور از پل تاریخی ˈبرینˈدر ورودی شهرستان باشت از محور شیراز و لذت از تماشای این اثر تاریخی مبهوت اوج زیبایی طبیعت یکپارچه سبز این جادوی هزار رنگ می شوند.
رستن شکوفه های رنگا رنگ درختان و درختچه های پرشمار سیمای طبیعی یک میلیون جنگل انبوه با گونه های بلوط،زالزالک، بادام ، کیکم ،بنه و کلخنگ و رویش بیش از یک هزار و 400 گیاه از حیث زیبایی و تنوع پوشش جنگلی و گیاهی طبیعت سحرآمیز این خطه را به تابلوی بی بدیلی از زیبایی مبدل کرده است.
میزان بارش اخیر برخی مناطق استان در یک هفته گذشته از 20 تا 60میلی متر گزارش شده است که این میزان بارش بر رونق سرسبزی گند مزارها ، مراتع و زیبایی مناظر چشم نواز گل های شقایق در دشت های مناطق گرمسیری دوچندان نموده است.
مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی گردشگری کهگیلویه وبویزراحمد گفت: نوروز امسال این استان بوژه شهرستانهای گرمسیری استان با طراوت و شادبی افزون نسبت به سال های گذشته دارای مناظری بدیع برای سفرگردشگران نوروزی است .
محمود باقری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: واقع شدن جاذبه های تاریخی در میان مناظر چشم نواز از تلفیقی از زیبای های تاریخی و طبیعی است.
وی گفت: در مرکز استان و هشت شهرستان ستاد های خدمات سفر هرکدام با تشکیل هفت کمیته و آماده سازی اماکن عمومی خدماتی آمده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موقعیت جغرافیایی و در عین حال زیبایی های طبیعی و تاریخی این استان و سفر هرازان مسافر نورزی به این خطه سرسبز گفت: یکهزار و 470 کلاس درس در 192 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در این استان مهیا شده است.
سید موسی خادمی از برگزاری نشست های هماهنگی ستاد خدمات سفر این استان خبرداد و اظهار کرد: فراهم کردن امکانات رفاهی در مدارس و دیگر اماکن خدمات عمومی بویژه بوستانهای 16 شهر استان مورد توجه قرارگرفته است.
خادمی عنوان کرد: قیمت های مصوب شده اسکان مسافران در مدارس به صورت رسمی است و لازم است درآمد حاصله از این محل، در راستای تجهیز ستاد اسکان بهره برداری شود.
خادمی به فعالیت تیم های نظارت برقیمت ها، امداد و نجات ، بهداشت و درمان ،خدمات راهداری در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: زیباسازی شهرها، نظارت بر بهداشت محیط شهر و محل های اسکان، نصب تابلوهای راهنمای مسافران، معرفی استان از طریق چاپ بروشور از دیگر برنامه های پیش بنی شده ستاد خدمات سفر محسوب می شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد : بخش گردشگری این استان ظرفیت خوبی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال را به وجود آورده است که این ظرفیت بالقوه بهره وری مطلوب را با وجود حجم بالای مسافر در فصول مختلف ندارد.
کهگیلویه وبویراحمد دارای 280 تفرجگاه طبیعی است که نوروز سال گذشته به لحاظ شرایط آب و هوایی مناسب میزبان شش میلیون نفر بوده است.
671
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن