تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804034526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیتهای عام المنفعه جمعیت هلال احمر ریشه در تعالیم الهی و دینی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران : فعالیتهای عام المنفعه جمعیت هلال احمر ریشه در تعالیم الهی و دینی دارد ساری - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت : فعالیت های عام المنفعه جمعیت هلال احمر ریشه در تعالیم الهی و دینی ما مسلمانان دارد چرا که ائمه معصومین ما در کنار تعالیم دینی که نشان دهنده خداباوری بود به خدمت خلق نیز اهتمام ویژه داشتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ علی نبییان ˈ عصر روز یکشنبه در آیین افتتاحییه طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران در ساری افزود : جمعیت هلال احمر یکی از دستگاه های خدوم و پر تلاشی است که در سخت ترین شرایط زیستی و در هنگامه بحران و حوادث خدمات خود را بدون هیچگونه چشمداشت مادی و تنها در راستای وظیفه انسانی و اعتقادی به همنوعان ارائه می دهد .
وی خدمت در مجموعه هلال احمر را افتخاری بزرگ توصیف کرد و ادامه داد : ایثارگری و از خود گذشتگی مجموعه مدیریت و کارکنان و امدادگران و جوانان و داوطلبان هلال احمر مازندران در امدادرسانی به حوادث مختلف بویژه بحران برف غرب مازندران و حادثه سقوط اتوبوس به دره در محور هراز ستودنی است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران هم در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این جمعیت ، از مشارکت مسوولانه و متعهدانه امدادگران ، جوانان و داوطلبان هلال احمر استان قدردانی کرد.
ˈ مهدی ولی پور ˈ اجرای طرح های نوروزی را یکی از ماموریت های مهم جمعیت هلال احمر برشمرد و گفت : امسال جمعیت هلال احمر مازندران در اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی 55 پایگاه و پست ثابت و سیار امداد و نجات و 40 پست ایمنی و سلامت مسافرین را فعال کرده است تا شرایط مطلوبی را برای میهمانان نوروزی فراهم کند.
وی افزود : در طرح امداد و نجات جاده ای علاوه بر پست های 43 گانه ثابت و موقت ،12 پست سیار مجهز به موتورسیکلت،یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته، دو دستگاه خودروری چندمنظوره امدادی و مرکز امداد هوایی مجهز به یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.
او ادامه داد : در طرح امداد و نجات نوروزی امسال حدود دو هزار نفر امدادگر و نجاتگر آموزش دیده و 200 نفر از کارکنان جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت.
ولی پور گفت: امسال 33 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه خودروی نجات، و 30دستگاه خودروی کمک دار امدادی و 20دستگاه موتورسیکلت امدادی در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی به کار گرفته شدند تا خدمت رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی استان در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام پذیرد.
وی افزود : برای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی نیز علاوه بر 40 پست ایمنی ، 34 خیمه نماز، 31نمایشگاه محصولات فرهنگی و تجهیزاب امدادی،35 ایستگاه سلامت نیز برپا شده است و بیش از دو هزار نفر از جوانان آموزش دیده عضو جمعیت هلال احمر در این زمینه ها مشارکت دارند.ک/2
609/1654
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن