تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال سلب عضویت برخی اعضا و یا انحلال شورای شهر بانه وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

احتمال سلب عضویت برخی اعضا و یا انحلال شورای شهر بانه وجود دارد سنندج – ایرنا – رییس شورای اسلامی استان کردستان، دو دستگی میان اعضای شورای برخی شهرها از جمله بانه را چالش اصلی پیش روی شورای استان عنوان کرد و از احتمال سلب عضویت برخی از اعضای شورای این شهر در هیات حل اختلاف خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، زهرا آوجیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این اختلافات به جایگاه شوراها ضربه خواهد زد گفت: مشکلات اعضا و چنددستگی آنها با یکدیگر تا جایی پیش رفته که حتی زمزمه انحلال شورای شهر بانه نیز شنیده می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه شورای اسلامی استان را با 160 میلیون ریال بدهی تحویل گرفتم که همچنان افزایش می یابد گفت: در یک مورد تنها 160 میلیون ریال بدهی شورا به یک رستوران وجود داشت.
به گفته وی وقتی مسوولیت شورای اسلامی استان را بر عهده گرفتیم، تنها 300 هزار ریال موجودی در صندوق وجود داشت که آن هم پرداختی شورای شهر بیجار برای کتاب بوده است و در عمل موجودی صفر بود.
وی گفت: اعتبار سالانه شورا و کمک های استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شش ماه اول هزینه شده بود.
آوجیان با اشاره بودجه اختصاصی شورا، اظهار کرد: کمک های دیگری نیز به شورا شده است که تنها در یک مورد 700 میلیون ریال از سوی دفتر امور شهری به خاطر یک مناسبت به شورای اسلامی پرداخت شده است.
آوجیان با بیان اینکه مدیریت صحیح مالی و تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر از برنامه های شورای اسلامی استان در دوره جدید است، افزود: در سال 92 بودجه مصوب برای شورای استان 80 میلیارد ریال بود است که تنها 25 درصد ان تخصیص پیدا کرد.
وی هدف دوره جدید شورای استان را ارتقا جایگاه شورا دانست و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا، ظرفیت و پتانسیل خاصی دارند که می توان این ظرفیت ها را بالفعل در آورد.
رییس شورای اسلامی استان کردستان گفت: کمسیون های مختلف بودجه، فرهنگی و عمران را در شورای استان فعال می کنیم.
آوجیان پیگیری تفاهم نامه ها در شورای عالی را یکی از برنامه های شورای اسلامی دوره جدید بیان کرد و گفت: در یکی از تفاهم نامه ها که میان سازمان بازرسی و شورای عالی منعقد شده است، صورت جلسه شهرهای بالای 100 هزار جمعیت در کردستان باید به سازمان بازرسی برای بررسی مطابقت با قانون ارسال شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتقاد از برخی از مدیران کل استان پرداخت و گفت: مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل آبفار با وجود اینکه طبق قانون ملزم به حضور در جلسات شورای اسلامی استان شده اند اما نماینده های خود را به جلسات اعزام کرده اند و خود حضور نیافته اند.ک/2
570/533
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن