تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819708706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت اصولی برنامه ها مانع از ایجاد تنش در چهارشنبه آخر سال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیریت اصولی برنامه ها مانع از ایجاد تنش در چهارشنبه آخر سال می شود سنندج- ایرنا- رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج با تاکید بر بازنگری در سیاست های اتخاذ شده گذشته گفت: مدیریت درست و اصولی برنامه ها مانع از ایجاد تنش در جامعه در چهارشنبه آخر سال می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، غریب سجادی روز یکشنبه در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سنندج افزود: در این ایام باید سیاست هایی اتخاذ شود تا کمترین ضربه به جامعه و جوانان وارد شود و در این راستا باید واقعیت های فرهنگی را قبول کرده و بپذیریم.
وی با تاکید بر اینکه باید بازنگری های لازم در این راستا انجام شود گفت: هر ساله با وجود برنامه ریزی های لازم و اقدامات انجام شده ، شاهد تلفات سنگینی در چهارشنبه آخر سال و ناهنجاری هایی در میان آحاد جامعه بوده ایم.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج با اشاره به ضرورت مدیریت درست و کنترل شده این ایام اظهار کرد: اگر مدیریت برنامه ها به درستی انجام شود خطرات و حوادثی که در گذشته رخ داده تکرار نخواهد شد و خانواده ها دغدغه خاطری از جانب فرزندان خود نخواهند داشت.
به گفته وی برنامه های ایام نوروز باید در شان مردم این دیار بوده و فرهنگی بودن این شهر به مسافران و گردشگران در همان نگاه اول نشان داده شود.
سجادی در ادامه با اشاره به برنامه های شهرداری و شورای شهر برای این ایام گفت: استقرار اکیپ هایی در مبادی های ورودی، برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی و صنایع دستی، اجرای موسیقی سنتی، به نمایش گذاشتن فیلم در سینما روباز این شهر و تور سنندج گردی از جمله این برنامه ها است.
کارشناس مردم شناسی میراث فرهنگی و گردشگری کردستان نیز در این جلسه آماده سازی 26 هتل با ظرفیت روزانه سه هزار نفر، 24 مهمانپذیر با ظرفیت هزار نفر و آماده سازی 150 خانه استیجاری در شهرهایی همچون بانه با طرفیت 30 هزار نفر را از جمله اقدامات این سازمان برای ایام تعطیلات عنوان کرد.
امیر صادقی اظهار کرد: همچنین استقرار 21 پایگاه اطلاع رسانی در مبادی ورودی شهرهای استان، چاپ و نصب پلاکارد، آماده سازی 65 واحد غذاخوری بین راهی و 10 ستاد مرکزی برای در اختیار قرار دادن اطلاعات لازم به گردشگران از دیگر اقدامات انجام شده است.ک/2
7348/533
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن