تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820118568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای عالی آب با مدیریت یکپارچه مشکل طرح های انتقال آب را حل می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شورای عالی آب با مدیریت یکپارچه مشکل طرح های انتقال آب را حل می کند شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شورای عالی آب با اتخاذ مدیریت یکپارچه مشکل طرح های انتقال آب از استان را حل می کند.


به گزارش ایرنا، ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ روز سه شنبه درآیین معارفه معاون توسعه منابع انسانی استانداری افزود: از آغاز فعالیت دراستان تاکنون یک سوم وقتم صرف جلسات کارشناسی، مطالعات و جلسات کارشناسی با مسولان کشور، استان و استادان دانشگاه در دو حوزه آبی کارون و زاینده رود برای رسیدگی به مسائل مربوط به آب شده است.
وی ادامه داد: شورای عالی آب برای مدیریت یکپارچه منابع و مصارف آبی حوضه زاینده رود به ریاست وزیر نیرو، با عضویت اصلی استانداران چهارمحال و بختیاری و اصفهان و اعضای مدعو شامل استانداران خوزستان،یزد و کرمان، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن وتجارت و حفاظت محیط زیست تشکیل شد.
وی ادامه داد: از نتایج مهم نشست شورای عالی آب بازنگری در روش انتقال آب پروژه بهشت آباد و توقف تونل دوم گلاب بود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: درجلسات اخیر تصمیماتی مطلوب برای تغییر روش انتقال آب طرح بهشت آبادگرفته شده که قسمتی به شکل پمپاژ و ثقلی صورت گیرد و بخش کوچکی که امکان انتقال ثقل ندارد از روش تونل استفاده شود.
سلیمانی دشتکی ادامه داد: هدف شورای عالی آب حفظ منافع حوضه آبخیز و تامین آب شرب دیگر استان ها با استفاده از روش انتقال منطقی است.
معاون توسعه منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمان محسوب می شود و باید در راستای جذب، آموزش، نگهداری و ایجاد انگیزه منابع انسانی کوشید تا جامعه حرکت رو به توسعه ای داشته باشد.
ˈسیامک سلیمانی دشتکیˈ افزود: وظیفه نیروی انسانی نیز خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم است.
به گزارش ایرنا، دراین جلسه اززحمات خدابخش مرادی سرپرست سابق معاونت توسعه نیروی انسانی استانداری تقدیر و سیامک سلیمانی دشتکی به عنوان معاون توسعه نیروی انسانی استانداری معرفی شد.
7363/558/ 1539
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن