تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803290248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکيه بر اقتصاد مقاومتي از مهم‌ترين عوامل عقب‌نشيني دشمن در جنگ اقتصادي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۸ب.ظ)
حجت‌الاسلام ترابي: تکيه بر اقتصاد مقاومتي از مهم‌ترين عوامل عقب‌نشيني دشمن در جنگ اقتصادي است امام جمعه تکيه بر اقتصاد مقاومتي را از مهم‌ترين عوامل شکست و عقب‌نشيني دشمن در جنگ اقتصادي عنوان و تأکيد کرد: به‌منظور دستيابي به اين مهم بايد از شعار زدگي پرهيز کرده و سران قوا و ديگر بخش‌هاي نظام در مقام عمل به ميدان آمده و در اين راستا بايد حرکتي مستمر و دائمي باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابي، امام جمعه بروجرد در جلسه شوراي اداري که در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، با اشاره به ايام شهادت دخت مکرم نبي اسلام(ص)، اين ايام را فرصت مناسبي براي معرفي زواياي شخصيتي حضرت فاطمه(س) به‌منظور الگوگيري بانوان از آن حضرت دانست و افزود: بهار امسال ما بهار فاطميه است و ما بايد در ايام نوروز با زنده نگهداشتن ايام فاطميه به استقبال بهار برويم.
وي با اشاره به فرارسيدن ايام سوگواري دخت نبي مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) ايشان را بانوي بزرگواري خواند که از آغاز خلقت تا پايان دنيا هيچ‌گاه زني چون وي در عالم نمي‌آيد، چرا که ايشان با وجود عمر کوتاه‌شان درس‌هاي فراواني براي مسلمانان به خصوص زنان جامعه بجا گذاشت.
امام جمعه بروجرد گفت: يکي از جلوه‌هاي زيباي حضرت فاطمه(س) مظلوميت ايشان است که با همه خصلت‌هاي زندگي ايشان پيوند خورده است و مصيبت‌هاي تاريخي بعد از رحلت رسول اکرم(ص) آن‌چنان بر سر ايشان فرو ريخته شد که بر همگان ثابت شد که فاطمه پاره تن رسول الله(ص) است.
حجت‌الاسلام ترابي با بيان اينکه تاريخ دقيقي از شهادت حضرت فاطمه در دست نيست، افزود: مورخان و علماي شيعه در مورد سالروز شهادت بانوي بزرگ اسلام بر دو ديدگاه معتقدند و عده‌اي بر اين معتقدند که آن حضرت به‌خاطر عشق علاقه‌اي که به پدر بزرگوارشان داشته‌اند، تنها 75 روز بعد از رحلت رسول اکرم(ص) يعني در 13 جمادي‌الاول سال يازدهم هجري از دنيا رفته‌ و عده‌اي هم بر اين موضوع معتقدند که ايشان در سوم جمادي‌الثاني و حدود 95 روز بعد از پدر به شهادت رسيده است.
وي اضافه کرد: ما نيز به خاطر مقام ولاي ايشان به‌عنوان دختر نبي مکرم اسلام و همسر بزرگ مرد تاريخ امامت و مادر ائمه معصوممان به‌عنوان يک ايراني مسلمان و شيعه بايد در نوروز امسال به‌خاطر عزادار بودن امام زمان(عج) با ايشان خود هم‌درد و هم غم باشيم و به احترام اين حضرت کاري نکنيم که حرمت ايام فاطميه شکسته شود.
حجت‌الاسلام ترابي با يادآوري اينکه ايام نوروز در نزد ما ايرانيان از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و سنت‌هاي خوب صله رحم و ديد و بازديدها را در کنار حفظ حرمت ايام فاطميه برگزار خواهيم کرد، گفت: بايد همواره تلاش کرد تا جامعه‌اي فاطمي داشته باشيم و در سايه اهل‌ بيت(ع) اسلام ناب محمدي را به جهانيان صادر کنيم.

وي در ادامه با اشاره به ابلاغ سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي افزود: 35 سال است که استکبار جهاني با استفاده از اهرم فشار و انواع تهديد و تحريم، کوشيده است، شالوده نظام را از بين برده و جمهوري اسلامي ايران را به زانو درآورد، اما به لطف خداوند تاکنون نتوانسته خدشه‌اي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران وارد کند.
امام جمعه بروجرد ايران را تهديد بزرگي بر عليه منافع نامشروع غرب خواند و ادامه داد: آنان يک جنگ تمام عيار اقتصادي بر عليه کشور ايران به راه انداخته‌اند تا ما را مجبور به پذيرش خواسته‌هاي نامشروع خود کنند.
وي گفت: متهم کردن ايران به ساخت سلاح‌هاي هسته‌اي به‌عنوان تهديدي براي جهان و اعمال فشارهاي اقتصادي، تنها بهانه‌اي است، تا بتوانند سير پيشرفت ما را متوقف کنند.
حجت‌الاسلام ترابي با اذعان به اينکه مشکلات اقتصادي و معيشتي به‌وجود آمده، موجب تسليم مسئولان و ملت ايران در برابر خواسته‌هاي نامشروع سلطه‌گران نمي‌شود، تصريح کرد: ملت غيور ايران با عمل به رهنمودهاي رهبر فرزانه خود، با جان و دل در برابر جنگ اقتصادي ايستاده است و همچون گذشته آنان را در رسيدن به مطامع شوم خود ناکام مي‌گذارند.
وي اقتصاد مقاومتي را استفاده از ظرفيت، توان و توليد داخلي عنوان و اضافه کرد: ملت ايران با عمل به منويات مقام معظم رهبري در راستاي حرکت در جهت اقتصاد مقاومتي، در برابر تحريم‌ها ايستادگي مي‌کنند.
اين مسئول با اشاره به اينکه دشمن از توان نظامي کشور ايران آگاه بوده و هيچ‌گاه به فکر تهاجم نظامي نيست، اظهار کرد: آنان اقتصاد ايران را نشانه گرفته و مي‌خواهند با اعمال فشار اقتصادي به ما ضربه بزنند بنابراين بايد در اين حوزه نقاط ضعف خود را تقويت کنيم.
حجت‌الاسلام ترابي تکيه بر اقتصاد مقاومتي را از مهم‌ترين عوامل شکست و عقب‌نشيني دشمن در جنگ اقتصادي عنوان و تأکيد کرد: به‌منظور دستيابي به اين مهم بايد از شعار زدگي پرهيز کرده و سران قوا و ديگر بخش‌هاي نظام در مقام عمل به ميدان آمده و در اين راستا بايد حرکتي مستمر و دائمي باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن