تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگن های قطارشهری 20 روز آینده وارد تبریز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

واگن های قطارشهری 20 روز آینده وارد تبریز می شود تبریز - ایرنا - شهردار تبریز از ورود واگن های قطار شهری این کلانشهر تا 20 روز دیگر خبر داد.


صادق نجفی روز یکشنبه در آیین آغاز مراحل اجرایی مرکز همایش های بین المللی تبریز، اظهار کرد: واگن های قطارشهری تبریز از بندر حرکت کرده و امیدواریم تا 20 روز دیگر وارد این شهر شود.
وی افزود: با این روند امید می رود راه اندازی فاز نخست خط اول قطار شهری تبریز تا اردیبهشت اتفاق و مردم از این خدمت استفاده کنند.
وی با بیان اینکه مرحله کلنگ زنی به دلیل سرعت بخشیدن به اجرا از پروژه های شهرداری تبریز حذف شده است، گفت: 12 فروردین ماه سال آینده مراحل اجرایی 12 پروژه عظیم شهری آغاز می شود که تحول بزرگی در شهر تبریز ایجاد می کند.
شهردار تبریز با اشاره به شکل گیری مدیریت واحد شهری با همکاری مسوولان استان، اضافه کرد: به دستور امام جمعه تبریز آزادسازی محوطه مصلا و ارک تبریز نیز آغاز شده و مناسب سازی لازم برای بهره برداری مردم از این مجموعه های انجام می شود.
7237/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن