تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810082038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار: همواره حامی خبرنگاران و رسانه ها هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار: همواره حامی خبرنگاران و رسانه ها هستیم یزد- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر لزوم تعامل و همکاری مسوولان با رسانه ها تاکید کرد و گفت : همواره حامی خبرنگاران و رسانه ها هستیم .


به گزارش ایرنا محمد علی طالبی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه همه توان خود برای حمایت از اصحاب رسانه بکار می بندیم، اظهار داشت: امیدواریم شاهد حضور خبرنگاران در عرصه های مختلف استان و تاثیر و نقش این قشر در روند اجرای استان باشیم.
وی با بیان اینکه از نقدهای سازنده رسانه ها استان استقبال می کنیم، تصریح کرد: نظرات و پیشنهادات خبرنگاران باعث ارتقا و توسعه استان می شود .
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، مبارزه با فساد ، رانت خواری و سوء استفاده از بیت المال و دفاع از حقوق مردم را از جمله برنامه های این معاونت بیان کرد و گفت: در این زمینه کمیته ای در استان با حضور دستگاههای نظارتی تشکیل شده است .
وی منابع اطلاعاتی در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی را کم عنوان کرد و افزود : لازم است مردم و بویژه رسانه ها به ما کمک کنند و از سوی دیگر همانگونه که ریاست جمهوری عنوان کردند اسامی رانت خوار و مفسد اقتصادی را در جیب نگه نمی داریم بلکه از طریق رسانه ها به مردم عنوان می کنیم تا هزینه فسد بالا برود .
وی صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای فعالیت تشکل ها و احزاب سیاسی را از دیگر برنامه این معاونت ذکر و خاطر نشان کرد: حمایت از احزاب باعث رشد سیاسی مردم می شود .
طالبی با تأکید بر اینکه بدون حضور احزاب مشارکت سیاسی بصورت واقعی در جامعه شکل نخواهد گرفت، تعداد سازمان های مردم نهاد استان را 500 تشکل بیان کرد و افزود: حدود 25 درصد این تشکل ها فعال هستند .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، امنیت پایدار ، حمایت از بانوان و حمایت از بخش های دانشجویی با فعال کردن کمیسیون دانشجویی را از دیگر برنامه های این معاونت عنوان کرد و گفت: البته در حوزه امنیت فعالیت های دیگری همچون به حداقل رساندن اختلافات محله ای و منطقه ای نیز در استان برنامه ریزی شده است .
وی همچنین از برگزاری انتخابات میان دوره ای نماینده مردم تفت و میبد مجلس شورای اسلامی
30 آبان ماه و ثبت نام از تاریخ 22اردیبهشت سال 93 به مدت یک هفته خبر داد و بر لزوم حضور گسترده مردم این حوزه در این انتخابات تاکید کرد .
طالبی حضور اتباع بیگانه در استان را یکی از دغدغه های مردم و مسوولان بیان کرد و افزود: برای این معضل برنامه ریزی شده و در تلاش هستیم که این مشکل رفع شود .
وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته برای توسعه استان ، اسناد در عرصه های اجتماعی و فرهنگی تدوین شده است، ادامه داد: این اسناد نیاز به بازنگری دارد و در سال آینده اجرایی خواهد شد .
این مقام مسئول، سند مدیریت اجتماعی و فرهنگی ، سند ارتقای نشاط سیاسی و اجتماعی و ارتقاء سرمایه اجتماعی را از جمله این اسناد نام برد و گفت: سند ارتقای امنیت عمومی استان هم در حال تدوین است .
طالبی همچنین از سفر رییس جمهوری به این استان در سال آینده خبر داد و افزود: قرار شده، استان یزد جزء نخستین برنامه های سفر رئیس جمهوری باشد و استان هم برای این سفر اعلام آمادگی کرده است .
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به تغییر مدیران در استان و اینکه این امر بر اساس بهبود امور انجام می شود و بحث شخص یا فرد نیست ،اضافه کرد: استانداری در بحث تغییر مدیران کمترین دخالت را داشته و این امر به عهده وزارتخانه و سازمان مربوطه است و به استانداری این مسوولیت داده شده که انتخاب مدیران با هماهنگی استانداران انجام شود .
طالبی، برخورداری از تخصص لازم ، تجربه ، توانایی و روحیه مردمداری را از شاخص های انتخاب مدیران بیان کرد و گفت: تغییر فرمانداران در حوزه استانداری صورت می گیرد و فرمانداران9شهرستان از10 شهرستان استان انتخاب شده اند که فرآیند صدور حکم آنها در حال نهایی شدن است .
وی اضافه کرد: حکم دو فرماندار استان صادر شده و بقیه هم پس از طی فرآیندهای ادارای معرفی می شوند .
معاون استاندار تامین آب آشامیدنی استان را از مشکلات و دغدغه های استان بیان و تصریح کرد: اجرای خط دوم انتقال آب استان در حال پیگیری است اما مردم باید صرفه جویی کنند در غیر صورت آب جیره بندی می شود .
طالبی با تأکید بر تلاش مجموعه استان برای رفع مشکل آب به صورت کوتاه مدت و بلندمدت اظهار داشت : هزینه های خط دوم در هفت تا هشت سال آینده نتیجه می دهد و ما در تلاشیم تا مشکلات امروز آب استان هم به گونه ای با برنامه ریزی دقیق حل شود .
رئیس شورای اطلاع رسانی استان یزد با اشاره به تشکیل اتاق فکر افزود: با توجه به بازخوردها و دیدگاهها و نظراتی که در نشست نخست منعکس شد یک بازنگری باید در ترکیب اعضا صورت می گیرد و قرار است اتاق فکرهای تخصصی در موضوعات مختلف داشته باشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد با بیان اینکه وضعیت بیکاری استان راضی کننده نیست، گفت: هنوز در استان نتوانستیم مشاغلی را برای افراد تحصیل کرده فراهم کنیم و باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشه شود.
طالبی در ادامه درباره خلأ اطلاع رسانی در ایام تعطیلات نوروز نیز تصریح کرد : این امر مبتلابه تمام کشور است ولی خبرگزاری ها و سایت ها با فعالیت خود در این ایام این خلأ را پر می کنند .
معاون سیاسی - اجتماعی استاندار درباره سئوال خبرنگار ایرنا مبنی بر لزوم توجه بیشتر به حوزه فرهنگ نیز گفت : به دلیل توجه ویژه به همین حوزه بوده که مدیرکل اجتماعی این معاونت نیز با وسواس بیشتری انتخاب می شود ضمن آنکه مسئولان باید دغدغه های امام جمعه محترم را درک کرده و در برنامه های فرهنگی به وضعیت مذهبی این استان نگاه خاصی داشته باشند .ک/2
7546/1968
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن