تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری زنجان منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان
سرپرست معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری زنجان منصوب شد
زنجان -خبرگزاری مهر: طی حکمی از سوی جمشید انصاری استاندار زنجان، دکتر رحیم عصفوری بعنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری زنجان منصوب شد.



به گزارش خبرگزاری مهر، در قسمتی از این حکم آمده است با تلاش در جهت ایجاد هماهنگی، برنامه ریزی و توسعه اقتصادی استان و تعامل با کلیه دستگاههای اجرایی و بهره گیری از مشارکت و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاستهای دولت تدبیر و امید و وزرات متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

دکتر عصفوری دارای دکترای کشاورزی از دانشگاه علوم مجارستان می باشد و از سوابق اجرایی وی می توان مسئول کمیته دامپزشکی جهاد سازندگی استان زنجان در سال 1361-1359، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات منابع طبیعی زنجان و عضو هیات علمی موسسه تحقیقات علوم دامی در سال 1375-1374،‌رئیس مرکز تحقیقات منابع طبیعی در سال 1376-1375، رئیس سازمان جهاد سازندگی استان زنجان 1379-1376 و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در سال 1384-1379 ، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی و رئیس گروه منابع مالی و نظارت دبیرخانه شورای عالی زیست فناوری کشور  را نام برد. محکومیت 623 میلیونی عامل قاچاق پوشاک در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: عامل قاچاق انواع پوشاک خارجی در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر به ضبط کالا و جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد . حمید رضا عزیزپور افزود:  مبنی بر کشف مقادیر متنابهی انواع پوشاک خارجی از یک دستگاه خاور و شکایت گمرک زنجان ، شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر عامل قاچاق این کالاها را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه و مورد قاچاق به نفع دولت به پرداخت مبلغی بالغ بر 623 میلیون ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شد. ششمین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی در زنجان آغار شد ششمین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی در دانشگاه زنجان آغار به کار کرد.

دبیر برگزاری مسابقات سازه های ماکارونی گفت:  مسابقات ملی سازه های ماکارونی در دو گرایش سازه سنگین و راندمانی برگزار می شود.

احسان مجیدی تاکید کرد: کمیته علمی و داوری مسابقات را متخصصان و کارشناسان برجسته سازه های ماکارونی دانشگاه زنجان تشکیل می دهند.

وی، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد شور نشاط دانشجویی و تعامل و ارتباط تنگاتنگ با دانشجویان دانشگاههای کشور با یکدیگر یاد کرد.

مجیدی تصریح کرد: مسابقات ملی سازه های ماکارونی به یکی از مهمترین مسابقات کشور تبدیل شده و هرسال تعداد مراکز دانشگاهی و دانشجویان در مقایسه با سال ماقبل آن افزایش چشمگیری را نشان می دهد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن