تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805651606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکان 104 هزار مسافر در آبگرم معدنی فردوس فراهم می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اسکان 104 هزار مسافر در آبگرم معدنی فردوس فراهم می شود بیرجند - ایرنا - رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردوس گفت: پیش بینی می شود امسال 104 هزار نفر در روز در آبگرم معدنی فردوس اسکان داده شوند.


ˈکاظم شبنم زاده ˈ در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان فردوس، پیک تردد در ایام عید نوروز را از 28 تا سوم فروردین ماه عنوان و اظهار داشت: روزانه 100 هزار نفر به شهرستان فردوس وارد می شوند و 25 هزار نفر به پست های راهنما مراجعه می کنند.
وی افزود: در ایام نوروز 20 تا 25 هزار بروشور و نقشه راهنمای فردوس با همکاری هتل عمادالنظام، آبگرم معدنی و چند شرکت خصوصی چاپ و توزیع خواهد شد.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردوس با اشاره به راه اندازی بازارچه صنایع دستی در این شهرستان، گفت: نمایشگاه های صنایع دستی در دو مکان امامزادگان فردوس و مجموعه تفریحی اقامتی آبگرم معدنی فردوس از یک روز قبل از عید نوروز افتتاح خواهند شد.
شبنم زاده افزود: در ایام عید نوروز در هر بنای تاریخی و همچنین موزه مردم شناسی فردوس یک رابط گردشگر برای راهنمایی مسافران و گردشگران استقرار خواهد داشت.
مدیرعامل مجموعه تفریحی و اقامتی آبگرم معدنی فردوس نیز ضمن اشاره به نصب 48 چادر از 100 چادر آبگرم فردوس، اظهار داشت: در این مجموعه از دو هزار اصله درخت تهیه شده، هزار و 300 اصله کاشت شده است.
ˈحسین اکبریˈ از امکان اسکان هزار و 200 نفر در این مجموعه تفریحی خبر داد و گفت: سال گذشته آبگرم معدنی فردوس 92 هزار و 400 نفر را اسکان داده که با راه اندازی سوئیت های جدید پیش بینی می شود امسال 104 هزار نفر در روز در این مکان اسکان داده شوند.
وی بیان کرد: پیش بینی های استقبال مسافران از آبگرم فردوس بیانگر مراجعه روزانه پنج تا شش هزار نفری مسافران است به نحوی که با راه اندازی سیستم رزروسیون، تا روز 13 فروردین، 75 درصد از سوئیت های ویژه همراه با واریز وجه توسط مسافران شیرازی، تهرانی و اصفهانی رزرو شده است.
مدیرعامل مجموعه تفریحی و اقامتی آبگرم معدنی فردوس به بیان یکی از مشکلات آبگرم معدنی فردوس با توجه به هجمه استقبال مسافران و زائران پرداخت و گفت: عدم استقرار پایگاه آتشنشانی و مشکل تأمین سوخت در شرایط بحرانی و سرمای ناگهانی هوا اعم مشکلات این مجموعه است.
اکبری با اشاره به فعالیت های آبگرم فردوس در آستانه عید نوروز، بیان کرد: علاوه بر رفع مشکلات باجه پست بانک، نمایشگاه صنایع دستی با شش غرفه، نصب 11 دوربین مداربسته و تکمیل نمای ساختمانی آبگرم از دیگر فعالیت های انجام گرفته در راستای رضایت زائران و مسافران است.665
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن