تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803080667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات بیش از 10 هزار نفر از مرگ حتمی/ رشد 16 درصدی در امداد رسانی به حادثه دیدگان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: طرح امداد زمستانه به پایان رسید؛
نجات بیش از 10 هزار نفر از مرگ حتمی/ رشد 16 درصدی در امداد رسانی به حادثه دیدگان
رئیس سازمان امداد و نجات در پایان طرح امداد زمستانه از نجات 10 هزار و 339 نفر طی 94 روز گذشته و رشد 21 درصدی نجات یافتگان نسبت به سال گذشته خبر داد.


پیر‌حسین کولیوند در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح امداد زمستانه گفت: با توجه به شروع فصل زمستان و افزایش برودت هوا وبارش‌های برف و باران به ویژه در مناطق سردسیر و کوهستانی و احتمال حادثه خیز بودن بسیاری از محورها، طرح امداد زمستانه از 20 آذر ماه الی 24 اسفند، با هدف تسریع و افزایش خدمات رسانی امدادی به مردم کشور اجرا شد هزار و 146 پایگاه و بیست ثابت و موقت درجاده‌های کشور با تمام تجهیزات و نیرو مشغول خدمات رسانی به مردم بودند.

رئیس سازمان امداد و نجات در ادامه با بیان 8 هزار و 362 عملیات امداد و نجات تصریح کرد: در این مدت 48 هزار امداد گر به همراه 8 هزار دستگاه خودروی عملیاتی به کمک 295 هزار و 262 حادثه دیده شتافتند و 10 هزار و 339 نفر را از مرگ حتمی نجات دادند که امسال نسبت به سال گذشته با رشد 21.6 درصدی روبرو بودی و 16.46 درصد نیز افزایش امداد رسانی نسبت به سال گذشته بوده است.

به گفته‌ی کولیوند 68 هزار و 471 نفر از حادثه دیدگان این مدت که عمدتا در برف و کولاک گرفتار شده بودند، در مناطق امنی چون پایگاه‌های امدادی اسکان اضطراری داده شدند.

 
وی در ادامه به مصدومیت 76هزار و 243 نفر اشاره کرد و افزود: 70 هزار و 635 نفر از مصدومین با دریافت خدمات اولیه درمانی، سرپایی مداوا شدند و 5 هزار و 608 نفر دیگر نیز برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند که امسال نسبت به سال قبل 24.5 درصد رشد در انتقال مصدومین وجود داشته است.
 
رئیس سازمان امداد و نجات به رشد 40 درصدی عملیات‌های رها سازی اشاره کرد و گفت: امسال نسبت به سال قبل با رشد 93 درصدی عملیات‌های امداد و نجات در برف و کولاک روبرو بودیم وبا توجه به توسعه ناوگان امدادی و حضور موثر‌تر و بیشتر نیروها، عملیات‌های رهاسازی به ویژه در برف وکولاک با هزار و 408 مورد؛ با رشد 40 درصدی روبرو بوده است.
 
کولیوند با بیان رشد 45 درصدی عملیات‌های مربوط به سیل و آبگرفتگی تصریح کرد: امسال به دلیل پراکندگی برف و کولاک وبارندگی‌ها و به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی به علت نوع بافت این مناطق نیاز به امداد رسانی بیشتر شد.
 
وی با بیان اینکه در طرح زمستانه 211 مورد عملیات کوهستانی انجام شده است اظهار داشت: در مدت مذکور 234 نفر از گردشگران و اسکی بازان که عمدتا افراد ناآشنا به فنون اسکی و یا تیوپ سوار بودند، به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی دچار مصدومیت شدند که 110 نفر آنان به صورت سرپایی درمان و124 نفر دیگر راهی بیمارستان شدند.

به گفته‌ی کولیوند استان‌های تهران، فارس و اصفهان بیشترین حوادث کوهستان و پیست‌های اسکی را به خود اختصاص دادند.
 
وی در ادامه با اشاره به ارسال 50 تن محموله و اقلام امدادی به مناطق حادثه خیز گفت: طی 94 روز گذشته امداد هوایی نیز با 481 ساعت پرواز و683 سورتی عملیات 18 حادثه دیده را به مناطق امن و یا مراکز درمانی منتقل کردند وبا ارسال 50 تن دارو و اقلام امدادی عملیات‌های امداد و نجات را تکمیل کردند.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن