تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801258079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از هشت هزار نفر از مددجویان کمیته امداد همدان کارآفرین هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از هشت هزار نفر از مددجویان کمیته امداد همدان کارآفرین هستند اسدآباد-ایرنا-قائم مقام کمیته امداد استان همدان گفت : هشت هزار و 500نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره )در این استان کارآفرین هستند و امسال طرحهای خودکفایی خود را به با استفاده از 419 میلیارد ریال تسهیلات اجرا کرده اند.


به گزارش ایرناˈعلی نامدارˈ روز دوشنبه در همایش تجلیل از کارآفرینان و حرفه آموزان برتر کمیته امداد اسدآباد با بیان اینکه بازتوانی مددجویان از مهمترین رویکردهای کمیته امداد امام است ،افزود: سالانه ده درصد از مددجویان تحت پوشش استان توانمند شده و از چرخه کمک های امداد خارج می شوند.
وی با اشاره به اینکه 5/5 درصد جمعیت استان تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام (ره) در استان هستند، افزود : این رقم 84هزار نفر از جمعیت استان را شامل می شود.
نامدار اظهار داشت: خدمات کمیته امداد امام خمین(ره) همواره آثار مثبتی در حمایت از محرومان جامعه داشته و این نهاد با حمایت مادی و معنوی خود از اقشار آسیب پذیر جامعه، توانسته در توانمندسازی مادی و فکری افراد تحت پوشش خود، کارنامه موفقی برجای بگذارد.
در ادامه رییس کمیته امداد اسدآباد نیز با اشاره به ایجاد 651 شغل برای مددجویان گفت: در این راستا 39 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است .
به گفته ˈمحمد نوشادی مقدمˈ ،صدور 500 فقره مجوز مشاغل خانگی ، انجام 13 هزار فقره بازرسی از طرحهای اشتغال و انجام 650 مشاوره شغلی از عمده فعالیتهای واحد خودکفایی کمیته امداد شهرستان اسدآباداست.
در این مراسم از 5 مددجوی کارآفرین برتر شهرستان تجلیل شد.
575/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن