تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي آزاد از پرداخت ماليات معاف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۴۰ق.ظ)
آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي آزاد از پرداخت ماليات معاف شدند نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با معافيت درآمد حاصل از آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي آزاد زيرنظر سازمان فني و حرفه‌اي کشور از ماليات موافقت کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، نمايندگان در نشست علني امروز (يکشنبه 25 اسفند) مجلس شوراي اسلامي در جريان بررسي لايحه اصلاح قانون ماليات‌هاي مستقيم با بند 35 اين لايحه مبني بر اينکه درآمد حاصل از آموزشگاه فني و حرفه‌اي آزاد از پرداخت ماليات معاف شود، موافقت کردند.
براساس اين بند در ماده(134) بعد از عبارت «فني و حرفه‌اي» عبارت «آموزشگاههاي فني و حرفه‌اي آزاد زير نظر سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور» اضافه شود.
گفتني است در ماده 134 قانون ماليات‌هاي مستقيم آمده است درآمد حاصل از تعليم و تربيت مدارس غيرانتفاعي اعم از ابتدائي، راهنمايي، متوسطه، فني و حرفه اي، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي غير انتفاعي و درآمد مؤسسات نگهداري معلولين ذهني وحرکتي بابت نگهداري اشخاص مذکور که حسب مورد داراي پروانه فعاليت از مراجع ذيربط هستند، همچنين درآمد باشگاه ها و مؤسسات ورزشي داراي مجوز از سازمان تربيت بدني حاصل از فعاليت هاي منحصراً ورزشي از پرداخت ماليات معاف است. آيين نامه اجرائي اين ماده به پيشنهاد وزارت امور اقتصادي و دارايي به تصويب هيأت وزيران خواهد رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن