تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813109948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گازرسانی به 4 روستای کوهستانی آزادشهر انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گازرسانی به 4 روستای کوهستانی آزادشهر انجام شد آزادشهر - ایرنا - پروژه گازرسانی به چهار روستای کوهستانی بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر به بهره برداری رسید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، با بهره برداری این پروژه ساکنان روستاهای نراب ، وامنان ، کاشیدار و سیپ چال بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در آیین بهره برداری از این پروژه در روستای کاشیدار گفت: به منظور تسریع در امر گازرسانی به این روستاها و صرفه جوئی در هزینه ها و همچنین به جهت نزدیکی این 4 روستا به خطوط لوله گاز استان سمنان این امر از طریق دریافت انشعاب از خط 42 اینچ گاز میامی و دشت شاد انجام شد.
ˈرمضانعلی سنگدوینیˈ افزود: برای تکمیل این پروژه حدود 47 کیلومتر خط تغذیه و توزیع اجرا شده ضمن اینکه در طول مسیر یک ایستگاه C.G.S با ظرفیت 10 هزار متر مکعب در ساعت و یک ایستگاه T.B.S نیز با ظرفیت 5 هزار متر مکعب در ساعت نیز در نظر گرفته شد.
وی گفت : از مجموعه 4 روستای بخش چشمه ساران گاز 3 روستا در سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت و در مرحله نصب انشعاب قرار دارند و پروژه روستای کاشیدار نیز به پایان رسیده که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت .
سنگدوینی افزود: در روزهای آینده عملیات نصب انشعاب و اشتراک پذیری انجام خواهد شد و با پایان یافتن آن ، حدود 435 خانوار با جمعیتی بالغ بر 1500 نفر از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
مدیر عامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: همزمان تعداد 3 واحد صنعتی شهرستان نیز مورد بهره بر داری قرار گرفته که معادل 890 میلیون ریال هزینه در برداشت.
/622/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن