تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805438824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش سوریه وارد یبرود شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ارتش سوریه وارد یبرود شد


با ورود ارتش سوریه به شهر یبرود، آخرین مقر منسجم جبهه النصره در منطقه کوهستانی قلمون متلاشی شد و تکفیری هایی که موفق به فرار شدند، ناچارند به صورت پراکنده در کوه ها و بیابان ها به سر ببرند. النصره، بی عرضه بودن شیوخ عرب را عامل این شکست دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در جنوب دمشق و منطقه کوهستانی قلمون، بامداد امروز از سمت شرقی یبرود وارد این شهر شد و تروریست های باقی مانده در این نقطه، هم اکنون به سمت شهرک رنکوس در حال فرار هستند.

با تسلط ارتش بر این منطقه، بزرگترین پایگاه تروریست های جبهه النصره متلاشی شده و با پاکسازی منطقه، تمام روستاها و شهرک های منطقه کوهستانی قلمون امن خواهد شد. ارتش روسیه هدف از این عملیات را قطع مسیرهای پشتیبانی از تروریست ها از طریق کشورهای همسایه عنوان کرد.

در عملیات دیشب و امروز، تعداد زیادی از تکفیری ها که از چند روز پیش محاصره شده بودند، به هلاکت رسیدند که درمیان اجساد، می توان مزدورانی از کشورهای مختلف آسیایی، افریقایی و اروپایی را مشاهده کرد.

در میان اجساد، چهره تعدادی از فرماندهان مشهور جبهه النصره نیز دیده می شود که یکی از آنها «ابوعزام الکویتی» است که فرماندهی گروه ربایندگان راهبه‌های معلوله را بر عهده داشت و هنگام معاوضه آنها نیز حضور داشت.

یبرود


سخنگوی جبهه النصره امروز با اعتراف به شکست بزرگ این گروه در یبرود، ضمن ملامت سعودی ها و حامیان غربی عربی تکفیری ها بخاطر اقدام نکردن برای نجات محاصره شدگان، عناصر تروریستی خود را نیز خائن و ترسو  توصیف کرد و گفت: آنها می بایست تا آخرین گلوله مقاومت می کردند و مانع از پیروزی ارتش سوریه می شدند، اما امروز ثابت شد که ایمان آنها ضعیف بوده و بدتر از آنها کسانی هستند که فرار کردند.

این سخنگو که «عبدالله عزام الشامی» نامدارد، افزود: تسلط ارتش سوریه بر منطقه العقبه در یبرود، تمام منطقه را در تیررس آنها قرار می دهد و کسانی که فرار کرده اند در خطر هستند.

از سوی دیگر، نماینده تروریست هایی که در یبرود مستقر بودند، به شدت از این اظهارات ابراز ناامیدی کرد و گفت: در شرایطی که ما هنوز نمی دانیم چه تعداد از برادرانمان زنده مانده اند، کسانی که در هتل های لندن، استانبول یا قصرهای کشورهای عربی نشسته اند، به ما می گویند چرا زنده مانده اید. در حالی که اگر شما به وظیفه ای که خود می گویید، عمل می کردید و کشورهای اروپایی و عربی را به یاری ما می فرستادید، اجساد برادران ما در کوه و دشت پراکنده نمی شد.

با این وجود، سخنگوی جبهه النصره بارد دیگر شکست خوردگان در یبرود را «منافق» و «سست عنصر» توصیف کرد و گفت: آنها برای توجیه فرار خود از جبهه های جنگ، شایعات بی اساس پخش می کنند.
حمله به یبرود


گزارش‌ها نشان می‌دهد نیروهای ارتش سوریه قصد باقی ماندن در شهر را ندارند و سرگرم ایجاد مقرهایی در نقاط مشرف به منطقه هستند. ضمن این که یگان هایی نیز، مسیر های حومه رنکوس را پوشش می دهند تا تروریست هایی که قصد فرار به آنجا را دارند، به دام اندازند.

 


شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن