تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820638364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مددجویان تهرانی به مناسبت سال نو از امروز آزاد می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مددجویان تهرانی به مناسبت سال نو از امروز آزاد می شوند تهران بزرگ - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران گفت: براساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی قوه قضاییه به مناسبت سال جدید مددجویان شامل عفو و مرخصی، از امروز آزاد می شوند.


احمد افروز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طبق بخشنامه ابلاغ شده از سوی قوه قضاییه تمامی کسانی که شامل بخشنامه عفو و مرخصی می شوند از امروز به مناسبت سال نوی شمسی آزاد خواهند شد.
وی افزود: پرونده مددجویان از زمان ابلاغ بخشنامه در حال بررسی است تا طبق نظر مقام مرجع قضایی آزاد یا برای مدت تعیین شده ای به مرخصی بروند.
مسئول روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران تصریح کرد: تعداد روزهای مرخصی بستگی به نظر مقام قضایی و میزان وثیقه ارائه شده دارد.
افروز بیان کرد: در حال حاضر به دلیل ادامه بررسی پرونده ها، تعداد افرادی که در شهر تهران آزاد می شوند مشخص نیست.
وی با اشاره به بخشنامه ابلاغ شده از سوی رییس قوه قضاییه گفت: این بخشنامه با توجه به آثار مثبت و سازنده حضور زندانیان در کنار خانواده تنظیم شده است.
وی ادامه داد: تدوین بخشنامه به منظور رسیدن به اهداف عالی در بازسازی اوضاع اجتماعی و اخلاقی زندانیان و همچنین برقراری روابط عاطفی بین زندانیان و اعضای خانواده آنها به ویژه در ایام نوروز ابلاغ شده است.
مفاد بخشنامه شامل برخی از زندانیان محکوم به حبس و زندانیانی که جزای نقدی و محکومین جرایم غیرعمدی و محکومین مالی می شود و محکومان امنیت کشور شامل این آزادی ها نمی شوند.
تهرام/1392/1348
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن