تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویکرد نیروی انتظامی به چهارشنبه سوری از نوع فرهنگی و اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رویکرد نیروی انتظامی به چهارشنبه سوری از نوع فرهنگی و اجتماعی است کرمانشاه - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد که این نیرو به آیین کهن چهارشنبه سوری در استان، نگرشی فرهنگی و اجتماعی خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈکریم کشوریˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد که حفظ امنیت شهروندان از وظایف نیروی انتظامی است و در همین راستا برای روز چهارشنبه سوری محدودیت هایی قانونی اعمال می کنیم زیرا این مقررات در راستای نشاط و شادابی مردم است.
وی ادامه داد: در سال های اخیر شاهد کاهش حوادث مالی و جانی ناشی از برگزاری این آیین در استان هستیم که دلیل این مساله هم اطلاع رسانی و فرهنگسازی در میان شهروندان در سال های اخیر بوده است.
وی در عین حال هشدار داد که هر کسی در این روز مرتکب قانون شکنی شود و به ایجاد مزاحمت برای شهروندان با بستن خیابان، ایجاد سر و صدا و.. کند، با برخورد قاطعانه نیروی انتظامی مواجه خواهد شد.
سردار کشوری همچنین هشدار داد که مغازه هایی که اقدام به فروش و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این ایام کنند، برابر مقررات قانون اماکن عمومی تا آخر تعطیلات نوروز پلمپ خواهند شد.
وی همچنین به رانندگانی که در سطح معابر شهری اقدام به آلودگی صوتی می کنند، هشدار داد که این افراد به پلیس امنیت احضار و با آنها برابر قانون رفتار خواهد شد.
فرمانده ناجا کرمانشاه همچنین به مغازه داران هشدار داد تا برای مصون ماندن از آسیب های احتمالی، حتما عصر روز برگزاری این آیین مغازه های خود را تعطیل کنند.
وی در ادامه از کشف 804 هزار و 400 قلم انواع مواد محترقه و دستگیری 77 نفر از توزیع کنندگان این مواد در روزهای اخیر در سطح استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته 338 هزار قلم مواد محترقه کشف و 37 نفر دستگیری داشته ایم که نشان از افزایش 137 درصدی کشف مواد محترقه در استان دارد.
571/567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن