تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین هفته سال با فروش محصول جدید در بورس انرژی همراه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آخرین هفته سال با فروش محصول جدید در بورس انرژی همراه شد تهران- ایرنا- برای اولین بار امروز شنبه 20 تن گاز بوتان پتروشیمی بندر امام در رینگ داخلی بورس انرژی فروش رفت و ارزش این حجم از گاز بوتان 452 میلیون ریال بود.


به گزارش روز شنبه ایرنا، همچنین در اولین روز کاری آخرین هفته سال در بورس انرژی، 312 قرارداد سلف موازی استاندارد برق، 48 هزار لیتر حلال، 20 تن گاز بوتان و 200 تن گاز مایع صنعتی داد و ستد شد.
تعداد معاملات صورت گرفته در تابلو برق 12 مورد و ارزش کل آن بیشتر از 1 میلیارد و 732 میلیون ریال بود. امروز و در بازار فیزیکی شرکت پالایش نفت تبریز 48 هزار لیتر حلال 402 را در رینگ داخلی عرضه کرد و فروخت. ارزش این حجم حلال 402 کمی بیشتر از 903 میلیون ریال بود.
پتروشیمی بندر امام در ادامه ساعات معاملات 200 تن گاز مایع صنعتی را هم با موفقیت عرضه کرد و به فروش رساند. خریداران هم ارزش 4 میلیارد و 531 میلیون ریالی آنرا پرداخت کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس انرژی ،امروز میعانات گازی را یک عرضه کننده جدید پیش روی خریداران قرار داد. پتروشیمی رازی 30 تن میعانات گازی را به ارزش 541 میلیون ریال به فروش رساند.
در پایان معاملات امروز ارزش معاملات صورت گرفته در بورس انرژی به حدود 10 میلیارد ریال رسید.
اقتصام(1)** 9141**1594
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن