تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821087927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعيين برنامه زمانبندي براي عرضه محصولات شيميايي و پليمري در ايام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۵۳ب.ظ)
مدير پذيرش و بازاريابي بورس کالاي ايران خبر داد: تعيين برنامه زمانبندي براي عرضه محصولات شيميايي و پليمري در ايام نوروز مدير پذيرش و بازاريابي بورس کالاي ايران، از تعيين برنامه زمان بندي براي عرضه انواع محصولات شيميايي و پليمري در صورت تمايل توليدکنندگان اين محصولات براي عرضه در ايام نوروز در اين بورس خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، منوچهر ميرزايي در اين خصوص اظهار داشت: با توجه به فرارسيدن ايام نوروز و همچنين ضرورت اطلاع رساني در خصوص تعيين تاريخ عرضه محصولات به ذينفعان بازار در اين ايام، برنامه زمانبندي روزهاي عرضه محصولات شميايي و پليمري تعيين شد تا در صورت تمايل توليدکنندگان به عرضه محصولات، اين عرضه ها در روزهاي تعيين شده انجام پذيرد و کارگزاران بورس کالا نيز مي بايست در ارسال اطلاعيه هاي عرضه کالاها براساس اين برنامه زمانبندي اقدام نمايند.
ميرزايي گفت: براساس اين زمانبندي در هفته اول سال آتي، تاريخ عرضه محصولات پليمري بهين ياب در روز سه شنبه 5 فروردين تعيين شد و روز چهارشنبه 6 فروردين نيز براي عرضه کالاهاي شيميايي مشمول سيستم بهين ياب اختصاص يافت. ضمن آنکه عرضه کنندگان مي توانند در روز شنبه 9 فروردين نسبت به عرضه محصولات غير بهين يابي اقدام کنند.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: در هفته دوم سال آينده نيز روزهاي يکشنبه و دوشنبه 10 و 11 فروردين به ترتيب براي عرضه محصولات شميايي و محصولات پليمري مشمول بهين ياب در نظر گرفته شده است.
مدير پذيرش و بازاريابي بورس کالا در پايان گفت: ترتيب برنامه زمانبندي عرضه هاي اعلام شده مختص ايام نوروز بوده و پس از اين ايام، عرضه ها طبق روال هميشگي ادامه خواهد داشت. همچنين در خصوص عرضه ساير کالاهاي پذيرش شده، اين بورس آمادگي عرضه کليه کالاها در روزهاي غير تعطيل رسمي در ايام نوروز در صورت تمايل توليدکنندگان و ذينفعان بازار را داراست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن