تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایتمندی شهروندان قزوینی از پلیس 110 افزایش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رضایتمندی شهروندان قزوینی از پلیس 110 افزایش یافته است قزوین – ایرنا – معاون عملیات فرمانده ناجا استان قزوین گفت: با مستقل شدن یگان پلیس 110 از مهرماه امسال، رضایتمندی مردم از این سامانه پلیس افزایش یافته است.


به گزارش ایرنا، سرهنگ ˈحمید محبعلیˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین افزود: یگان این سامانه هم اکنون از واحدهای کلانتری و پیشگیری مستقل شده و این مهم باعث شده تا 38 درصد زمان حضور پلیس در صحنه وقوع بهبود و کاهش یابد.
وی اظهار کرد: همچنین این مهم موجب شده تا ابلاغ ماموریت به واحدهای گشتی این نیرو 35 درصد کاهش و این موضوع یک موفقیت برای ناجا استان قزوین محسوب می شود.
این مسوول، با اشاره به تماس های غیرفوریتی شهروندان خاطرنشان کرد: از همه شهروندان می خواهیم تا تماسهای خود به سامانه پلیس 110 را هدفمند کنند و تماسهای ضروری و فوریتی را در اولویت خود قرار دهند.
محبعلی اضافه کرد: از زمان جدایی یگان پلیس 110 تماسهای منجر به هدایت و راهنمایی این سامانه 300 درصد افزایش یافته است و امیدواریم عملکرد کاری این سامانه در سال آینده بهتر و باعث رضایتمندی شهروندان شود.
معاون عملیات فرمانده ناجا استان قزوین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 400 هزار تماس با سامانه پلیس 110 از سوی شهروندان گرفته شده که 155 هزار تماس آن عملیاتی شده است که این میزان از تماسها 35 درصد کل تماسها را تشکیل می دهد.
وی یادآور شد: 35 درصد دیگر تماسها مربوط به راهنمایی وارشاد شهروندان قزوینی و بقیه آن یا تماسهای تکراری ویا غیر قابل رسیدگی بوده اند.
محبعلی، در خصوص کنترل و نظارت بر عملکرد سامانه پلیس 110 اظهار کرد: این سامانه از طریق مرکز تهران، قسمتهای بررسی اخبار، گشت های کنترلی 110 مستقر در شهر، سیستم ثبت زمان و سامانه 197 کنترل و شهروندان می توانند نقطه نظرات خود را اعلام کنند.
این مسوول در خصوص قرارگاه نوروزی این نیرو نیز گفت: در این قرارگاه همه اقدامات وبرنامه های نوروزی برنامه ریزی و رصد می شود ونمایندگان پلیسهای تخصصی در آن حضور دارند.
7391/616
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن