تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814731800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المان يا فاطمه در نواحي شمالي تهران نصب مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۱۹ب.ظ)
المان يا فاطمه در نواحي شمالي تهران نصب مي شود به مناسبت همزماني ايام فاطميه با طرح استقبال از بهار المان هاي مذهبي با عنوان يا فاطمه الزهرا (س) در سطح نواحي 10 گانه شمال تهران نصب مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مجيد نوربخش معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري اين منطقه، با بيان مطلب فوق گفت: تهيه و نصب المان هاي مذهبي با عنوان " يا فاطمه الزهرا(س)" حداقل يک مورد در هر ناحيه از اولويت هاي طرح زيبا سازي منطقه است که تا قبل از سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در 14 فروردين ماه در نواحي ده گانه شمال تهران نصب مي شود.
وي تصريح کرد: همزمان با فرارسيدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در 24 اسفند، بنر هايي نيز با مضمون سالروز شهادت جانگداز حضرت فاطمه الزهرا(س) در معابر، خيابان ها، ميادين و بزرگراه هاي سطح منطقه نصب شده است.
وي اجرا و چيدمان سفره هفت سين را از ديگر اقدامات دانست و گفت: چيدمان 10 مورد سفره هفت سين طراحي شده است که در هر ناحيه حداقل يک مورد اجرا مي شود.
نوربخش با اشاره به احداث 10 آبنما در سطح منطقه افزود: 7 آبنما در حال احداث است و 3 مورد نيز جانمايي شده است.
اين مقام مسوول همچنين اجراي طرح پيرايش شهري و حذف زوائد بصري و نازيبايي ها در نواحي، روشنايي پل هاي سواره رو و مکانيزه، نورپردازي 11 ميله پرچم 55 متري در سطح منطقه، پاکسازي و ترميم نقاشي هاي ديواري فرسوده، رسيدگي به وضعيت ساعت هاي منصوبه و... را از ديگر اقدامات دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن