تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل بحران تمامي حوزه ها در گرو حل بحران منابع انساني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۳ق.ظ)
مديرعامل شركت نفت و گاز اروندان: حل بحران تمامي حوزه ها در گرو حل بحران منابع انساني است مديرعامل شركت نفت و گاز اروندان اعلام كرد: حل بحران تمامي حوزه ها مانند حفاري، تكنولوژي، پدافند غير عامل و ساير، در گرو حل بحران نيروي انساني متخصص در صنعت نفت است.
به گزارش خبرگزاري موج، سلطان كمالي؛ مديرعامل شركت نفت و گاز اروندان بر كيفي كردن ساختار سازماني، طراحي آموزش هاي هدفمند و مستمر، برنامه ريزي براي مسير شغلي نيروي انساني و ايجاد انگيزش براي خدمت در مناطق عملياتي تاكيد كرد.
وي با طرح اين موضوع كه اغلب رفتارهاي نيروي انساني ناشي از شيوه مديرت است، تصريح كرد: يكي از راهكارهاي افزايش انگيزش در كاركنان، سهيم كردن آنان در سود و زيان سازمان است.
كمالي تركيب جديد جمعيتي كشور را از نظر سطح تحصيلات، انتظارات، تحولات فناوري و عدم تمركز در سازمان ها را از تغييرات شرايط دروني و بيروني بيان و تصريح كرد: مديريت منابع انساني با توجه به شرايط جديد بايد سبك مديريتي متناسب اتخاذ و به علوم جديد در اين زمينه توجه كند.
وي با تعريف اينكه مديريت منابع انساني از دو بخش مديريت و منابع انساني تشكيل شده است، يادآورشد: مديريت در واقع كار بوسيله ديگران با استفاده از فرآيند تفويض اختيار است.
كمالي يكي از مواردي منجر به ترك شغل افراد شاغل در مناطق نفت خيز جنوب را در گذشته، سرقت نتايج تحقيقات و خلاقيت كاركنان توسط مديران دانست و تاكيد كرد: اين شيوه مديريت امروزه مورد قبول نيست و بايد به فعاليت هاي عملي انسان ها در سازمان توجه شود و در اين صورت، فرهنگ چاپلوسي در سازمان كم رنگ خواهد شد؛ زيرا ارزيابي هر فرد بر اساس فعاليت هاي عملي وي انجام خواهد شد.
مديرعامل شركت نفت و گاز اروندان با تاكيد بر اينكه خروجي و عملكرد هر فرد در سازمان بايد ملاك ارزيابي قرار گيرد، گفت: از سال 1980 تا كنون ديدگاه هاي متفاوتي به نيروي انساني از جمله عامل هزينه، سرمايه، دارايي سازمان و عامل تحول در سازمان شده است.
وي با اشاره به اين نكته كه تحول سازمان با نيروي انساني ميسر مي شود، خاطرنشان كرد: بحران نيروي انساني در صنعت نفت از چالش هاي نه چندان دور اين صنعت است و نيازمند نيروي انساني متخصص براي مقابله با دانش فني شركت هاي خارجي هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن