تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802746518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت بخش خصوصي بدون دخالت دولت / نقش دولت در پروژه ها تنها حمايت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۱۲ق.ظ)
وزير راه و شهرسازي اعلام کرد: فعاليت بخش خصوصي بدون دخالت دولت / نقش دولت در پروژه ها تنها حمايت است وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه ما به دنبال اين هستيم تا سهم بخش خصوصي به حداکثر برسد، تصريح کرد: حضور بخش خصوصي در احداث آزادراه‌هاي کشور تجديدنظر مي شود و دولت فقط بايد نقش کمک کننده باشد نه اينکه فقط مشارکت داشته باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، عباس آخوندي در مراسم افتتاحيه آزادراه پل زال-انديمشک بيان داشت: خوشبختانه اين پروژه نشان داد که دولت و بخش خصوصي مي توانند به يکديگر اعتماد کنند و ايران را با همکاري يکديگر به آباداني برسانند.
وي گفت:توسعه کشور بدون ارتباطات امکان‌پذير نيست و بخش عمده توسعه بايد با حضور سرمايه‌گذاران خصوصي انجام شود ضمن اينکه بخش عمده ايران جديد و مدرن از طريق ارتباط مرکز کشور با بندر امام خميني(ره) ايجاد مي شود و نقش مهمي در توسعه بازرگاني ايران دارد.
وزير راه و شهرسازي با بيان اين که در حال حاضر 55 ميليون تن در بندر امام خميني(ره) تخليه و بارگيري مي شود اظهار داشت: بيش از 30 درصد تجارت ايران از طريق بندر امام خميني(ره) صورت مي گيرد و کريدور جنوب شمال نقش زيادي را در توسعه ملي ايران دارد.
وي گفت: يکي از راه‌هاي ارتباط شمال کشور با جنوب در کريدور بين‌المللي ترانزيتي شمال-جنوب مسير آزادراهي تهران-بندر امام خميني(ره) است.
آخوندي با بيان اينکه اين کريدور بايد تکميل شود، بيان کرد: امروز قطعه پل زال تا انديمشک به بهره‌برداري رسيد، ضمن آنکه از انديمشک نيز بايد به صورت آزاد راه به اهواز متصل شويم.
وي با اشاره به ساخت قطعه اول اين آزادراه از سوي بخش خصوصي اظهار داشت: سال آينده ساخت قطعه سوم انديمشک- اهواز را آغاز مي کنيم و اميدواريم تا اين پروژه در دولت روحاني به اتمام برسد.
وزير راه و شهرسازي افزود: آزادراه قزوين-رشت در حال اجرا است و تا 5 سال آينده از شمال ايران تا جنوب مسير آزادراهي استاندارد خواهيم داشت.
وي با اشاره به اينکه قبل از افتتاح آزادراه اعلام کردم که بايد از سوي سازمان حمل و نقل جاده اي ايمني آن تاييد شود خاطر نشان کرد: توسعه ايران و توسعه آزادراه ها با مشارکت بخش خصوصي انجام مي گيرد اما بايد در کل آيين نامه سيستم هاي سرمايه گذاري آزادراه ها بازنگري کنيم.
آخوندي تأکيد کرد: ايمني سفر در اولويت تأکيدات اينجانب است و به رئيس سازمان راهداري تأکيد کردم، آزادراه پل زال-انديمشک را به شرطي افتتاح مي‌کنم که سازمان راهداري قبل از افتتاح اين مسير را از نظر ايمني بررسي کند.
وزير راه و شهرسازي تصريح کرد: به دنبال اين هستيم تا سهم بخش خصوصي به حداکثر برسد و دولت فقط کمک کننده باشد نه اينکه فقط مشارکت داشته باشد.
آخوندي در ادامه گفت: در حال حاضر آزادراه‌ها با مشارکت دولت و بخش خصوصي ساخته مي‌شود که بايد مشارکت بخش خصوصي به 100درصد افزايش يابد بطوري که بايد بتوان از سرمايه‌گذاري سالم و مولد در ايران حمايت کرد و تعهدات دولت به سرمايه‌گذاران را اجرايي کرد.
وي با تأکيد بر اينکه توسعه ايران و توسعه آزادراه‌ها مبتني بر ميزان مشارکت بخش خصوصي است، تأکيد کرد: با کمک انجمن راه ايران آئين‌نامه سرمايه‌گذاري آزادراه‌ها در حال بررسي است.
وي افزود: بايد دسترسي بخش خصوصي را به بازار سرمايه و مدل هاي سرمايه گذاري فراهم کنيم به نحوي که ما به خدماتي که به اهالي روستا ارايه مي دهيم توجه داشته باشيم ؛ به همين جهت افزايش رفاه مردم در دو طرف آزادراه در دستور کار قرار دارد.
وي همچنين تأکيد کرد: راه آهن موجود را در اين منطقه بايد توسعه دهيم ضمن اينکه اتصال شهر خرم‌آباد به راه‌آهن جنوب در دست اقدام است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن