تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805627437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«سیاه سفید خاکستری» چهره خوب و بد هفته، ارثیه هفته و میهمان بدقدم هفته+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «سیاه سفید خاکستری»
چهره خوب و بد هفته، ارثیه هفته و میهمان بدقدم هفته+تصاویر
گوشزدی به تمام ایرانیان از سوی یک بازیگر محبوب برای آزادی 5 سرباز گروگان گرفته شده؛ مرزبانان اسیر ایرانی یک بازیگر کهنه‌کار را روی صحنه آوردند تا با راه انداختن یک کمپین و جمع‌آوری امضا، سازمان ملل مستقیماً وارد ماجرا شود.

خبرگزاری فارس: چهره خوب و بد هفته، ارثیه هفته و میهمان بدقدم هفته+تصاویر


سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سیاه سفید خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند. با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:   *ناجی هفته «هرکس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است» (آیه 32 سوره مائده). مناطق عملیاتی جنوب کشور؛ یادمان شهدای والفجر 8 و سقوط خودرویی در یک گودال بزرگ، چند روز پیش علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی، در مناطق عملیاتی جنوب کشور طی اقدامی تحسین برانگیز جان کودک سه ساله‌ای را از مرگ حتمی نجات داد. به افتخار تمام مردمان نوعدوست کشورمان؛ آنهایی که حتی نام و تصویرشان را کسی نمی‌شناسد و اقدام خیرشان در لوح آفرینش محفوظ است.

  *نظریه‌پرداز هفته! «قرآن کتاب پیامبر بوده است و ما باید با تفکر نقادانه و انتقادی کتاب خود را داشته باشیم.» یک نظریه از سوی یکی از تئوریسین‌های فکری اصلاحات. مصطفی ملکیان، نظریه پرداز این هفته ما که گوی سبقت را از دیگر نظریه‌پردازان ربوده است، در ادامه افاضات خود گفت: «اسلام شبه واقعیت است!».

  *مدافع هفته «در کجای دنیا اجازه می‌دهند یک خارجی بیاید و هر جا دلش خواست برود و با هر کسی دیدار کند؛ مگر کشور در و پیکر ندارد؟؛ اگر بناست چنین روندی ادامه یابد قوه قضاییه وارد عمل می‌شود.» دیدار «کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یک محکوم فتنه و یک پیام انقلابی به دولت. یک دیدار پنهانی، توهین بزرگ به ایرانیان و مسئولان کشورمان؛ آیت‌الله آملی لاریجانی موضع جمهوری اسلامی ایران در برابر بروز چنین رفتارهایی را مشخص و از کیان میلیون‌ها ایرانی در قبال توهین‌های بین‌المللی دفاع کرد.

  * چهره خوب هفته «بیش از 70 میلیون نفر ایرانی هستیم، از بین این همه ما تنها به یک میلیون امضا نیاز داریم که صحت اقامه دعوی خود را ثابت کنیم؛ من از مردم خواهش می‌کنم، شب عیدی، به یاد بی‌گناه‌ترین افراد این جامعه باشند.» یک گوشزد به تمام ایرانیان؛ ایرانی عزیز! اکنون، همین الان، دیرتر نه! بعداً، هرگز! زمان کمی باقیست هم‌‌اکنون فرزندان ایران به یاری شما نیاز دارند برای یاری برادرانتان به این سایت بروید. به همین راحتی... آنها در غربت منتظرند. در هفته گذشته پرویز پرستویی بازیگر محبوب کشورمان پیشقدم شد و سایر هموطنان خود را به امضای نامه آزادی 5 سرباز گروگان گرفته شده دعوت کرد.

در ادامه فیلم درخواست پرویز پرستویی برای آزادی 5 سرباز ایرانی در برنامه 90 را می‌توانید مشاهده کنید:

  *ارثیه هفته! «دانشگاه آزاد متعلق به ما و فرزندان ماست.» در هفته‌ای که گذشت بزرگترین ارثیه یک خانواده کشف شد؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: «رژیم شاه حسینیه ارشاد را تصرف نکرد ولی نظام اسلامی دانشگاه آزاد را تصرف کرد.» هاشمی در حالی نظام جمهوری اسلامی را با رژیم پهلوی مقایسه و موضوع اساسنامه حسینیه ارشاد را مطرح کرد که اساساً نسبت دانشگاه آزاد با حسینیه ارشاد قیاسی کاملاً مع‌الفارق است.

  *بی‌خبر هفته! «از افزایش 2 میلیونی قیمت خودرو بی‌‌خبرم»؛ گاهی اوقات ممکن است بی‌اطلاع باشی، حتی در حوزه مسئولیت خود؛ محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش 2 میلیونی قیمت برخی خودروها به دلیل استاندارد یورو 4 گفت: «از افزایش قیمت 2 میلیونی بی‌اطلاع هستم و معتقدم نباید این گونه باشد»؛ البته همیشه هم اذعان به بی‌اطلاعی بد نیست، حتی اگر این بی‌اطلاعی در حوزه مسئولیت فرد باشد. 

  *میهمان بدقدم در هفته‌ای که گذشت ایرانیان میزبان یک میهمان بدقدم بودند؛ میهمانی با شعار حقوق بشر؛ شعاری که بر تمام بیلبوردهای شهر نیز نقش بست؛ میهمانی که گویا پیش از آغاز سفر نقشه کشور مقصد را به درستی نخوانده بود. کاترین اشتون که گویا توشه سفر خود را که قرار بود حل و فصل قضایای هسته‌ای باشد همراه خود نیاورده بود، ما را به یاد سفر چند ماه پیش خود به اوکراین قبل از حوادث این کشور انداخت و عنوان میهمان بدقدم هفته را از آن خود کرد.

  *رکورد دار هفته! در هفته‌ای که گذشت فاش شد رژیم آل خلیفه، در بازداشت زنان و کودکان بحرینی رکورد دار شده است؛ «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه این کشور با کسب رتبه نخست بحرین در بازداشت زنان و کودکان از سال 2011 تاکنون عنوان رکورد دار این هفته را از آن خود کرد.

  *چهره بد هفته «روحانی به وعده افزایش آزادی‌ها عمل نکرده است»؛ اظهار نظری مداخله جویانه در امور داخلی یک کشور؛ بان‌کی‌مون دبیر کل سازمان ملل به دلیل دخالت آشکار در مسائل داخلی ایران و حمایت از سران فتنه پایش را از گلیم خود درازتر کرد و البته این گفته تنها عامل انتخاب وی به عنوان چهره بد این هفته نبود. وی با سکوت در برابر نقض آشکار حقوق بشر تکفیری‌ها در سوریه، طالبان و القاعده در افغانستان، قتل عامل مسلمانان در آفریقای مرکزی، نسل‌کشی میانمار، کشتار بی‌رحمانه مردم بحرین، رفتارهای نژادپرستانه در کشورهای غربی، کشتار مردم بی‌دفاع غزه و نادیده گرفتن جنایات وحشیانه در زندان ابوغریب و گوانتانامو شبهه دست‌نشانده بودن خود را از سوی قدرت‌های استکباری در اذهان ایجاد و عنوان چهره بد هفته را از آن خود کرد.

      بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/  
لینک را کپی کنید


92/12/24 - 08:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن