تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804149136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«سیاه سفید خاکستری» چهره خوب و بد هفته، سارق هفته و همراه همیشگی هفته!+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «سیاه سفید خاکستری»
چهره خوب و بد هفته، سارق هفته و همراه همیشگی هفته!+تصاویر
پزشک متعهد که باشی، دیگر برای یاری رساندن به بیماران نیازمند نشستن پشت میز راضی‌ات نمی‌کند؛ حتی اگر میز، میز وزارت باشد؛ چهره خوب این هفته ما سه هزارمین عمل جراحی کشور را با گروه نورآوران سلامت به صورت رایگان انجام داد.

خبرگزاری فارس: چهره خوب و بد هفته، سارق هفته و همراه همیشگی هفته!+تصاویر


سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سیاه سفید خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند. با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشت:   *چهره خوب هفته پزشک متعهد که باشی، دیگر برای یاری رساندن به بیماران نیازمند نشستن پشت میز راضی‌ات نمی‌کند؛ حتی اگر میز، میز وزارت باشد؛ یک پزشک در حوالی شهر ما بار سفر بسته بود؛ با انگیزه جهاد درست مثل سال‌های جنگ. چهره خوب این هفته ما پزشکی است که سه هزارمین عمل جراحی کشور را به صورت رایگان همراه با گروه نورآوران سلامت در یکی از نقاط محروم کشورمان انجام داد. در هفته گذشته بخش دهرم از توابع شهرستان فراشبند استان فارس میزبان سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و جمعی از دندانپزشکان ،چشم پزشکان و پرستاران خیر کشورمان با عنوان گروه نورآوران سلامت بود. به امید روزی که سایر مسئولان  نیز خود در جهت الگوسازی در حوزه مسئولیتشان وارد میدان عمل شوند.

  *توهین هفته یکی از بزرگترین توهین‌های اخیر، در هفته گذشته توسط یک عضو حزب منحله مشارکت به بیش از 70 میلیون ایرانی صورت گرفت؛ رضوی فقیه که طی سخنانی ساختار شکنانه در جمع گروهی از اصلاح‌طلبان استان همدان به نهادهای انقلابی نظام جمهوری اسلامی حمله کرده بود، عنوان توهین کننده این هفته را از آن خود کرد.

  *نظریه پرداز هفته! «دانشگاه باید فیسبوک را به رسمیت بشناسد» جمله‌ای از سوی نظریه‌پرداز این هفته ما! ضیا هاشمی با اشراف کامل به تمام قابلیت‌های فیس‌بوک و ضررهای که عدم به رسمیت شناختن آن از سوی دانشگاه  در این سال‌ها به پیکره جامعه علمی کشور وارد کرده، خواهان به رسمیت شناختن این شبکه اجتماعی از سوی دانشگاه شد؛ استفاده 60 درصد از دانشجویان از وی‌چت و وایبر پایه‌های این نظریه را تشکیل داده؛ هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم است.

  *چهره‌های متفاوت! انسان‌های بزرگ همیشه چهره‌های خشمگین و عبوس ندارند با لباس‌هایی رسمی؛ شاید نوک بینی‌هایشان قرمز باشد یا صورتشان رنگین‌ کمانی از رنگ‌ها؛ چهره‌های متفاوت این هفته ما افرادی هستند که برای یادآوری یک حق به جمع کودکان آواره سوری رفتند؛ حق لبخند و شادی؛ برای کودکانی که به دلیل اقدامات جنایتکارانه گروه‌های تروریستی مجبور به ترک سرزمینشان شدند. در هفته‌ای که گذشت گروهی از هنرمندان بین‌المللی با هدف ایجاد لحظاتی شاد برای کودکان آواره سوری، به چند اردوگاه رفتند.

  *همراه همیشگی هفته! همراه همیشگی رئیس جمهور را در جلسه افتتاحیه پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری همراهی کرد و برروی صندلی خبرگان تکیه زد؛ اقدامی که از دید رسانه‌‌ها پنهان نماند و سوژه‌ رسانه‌های داخلی شد. حسین فریدون، برادر رئیس جمهور به مجلس خبرگان رهبری رفت و در کنار اعضای مجلس خبرگان رهبری نشست و عنوان همراه همیشگی هفته را به خود اختصاص داد.

  *سارق هفته! سارق‌ها همیشه شب‌ها به سرقت نمی‌روند؛ در هفته گذشته سارقی که از دیوار بیش از 70 میلیون ایرانی بالا رفته بود رسوا شد؛ هوا کاملاً روشن بود و شهر در امن و امان؛ مدیری به مأموریتی خیالی می‌رود و 12 میلیارد تومان حق مأموریت‌اش را دریافت می‌کند؛ البته ناگفته نماند که وی در این مدت به دلیل اشتهای فراوان 530 میلیون تومان پول غذا نیز دریافت کرده است؛ سخنگوی قوه قضاییه در خصوص این پرونده از بازداشت حدود 5 نفر خبر داد.   *چهره بد هفته «آنها از تروریسم حمایت کرده‌اند»؛ «آنها همسایگان خود را تهدید کرده‌اند»؛ «آنها همچنین از اختلافات فرقه‌ای در کشورهای دیگر بهره‌برداری کرده یا به آنها دامن می‌زنند». منظور از آنها در جملات فوق چه کسی یا کدام کشور است؟ اشتباه نکنید منظور گوینده از آنها نه «آمریکا» است و نه «اسرائیل»؛ بلکه رئیس جمهوری «ایران» را مورد خطاب قرار داده است.  در هفته گذشته «باراک اوباما» به دلیل استفاده از بیشترین دروغ‌ها در کوتاه‌ترین جملات عنوان چهره بد هفته را به خود اختصاص داد؛ البته رئیس جمهور آمریکا دومین بار است که در «سیاه سفید خاکستری» توانسته چهره سیاه را از آن خود کند.

امروز؛ شنبه، روز آغازین هفته است و هنوز چهره‌های هفته آینده هیچ عنوانی را به خود اختصاص نداده‌اند. تا هفته بعد و به امید روزی که «سیاه سفید خاکستری» به رنگ سفید باشد.    بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

92/12/17 - 08:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن