تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821026069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه آبادان: دیدار پشت پرده اشتون با سران فتنه جرم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه آبادان: دیدار پشت پرده اشتون با سران فتنه جرم است آبادان- ایرنا- امام جمعه آبادان به حضور مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تهران اشاره کرد و گفت: دیدار پشت پرده اشتون با سران فتنه اقدامی فریبکارانه و جرم است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈ علی ابراهیمی پور ˈ در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه آبادان در مصلی ثامن الائمه این شهر افزود: غربی ها به دنبال توافق با ایران نیستند و فقط بهانه گیری می کنند.
امام جمعه آبادان از مسوولان امنیتی و قضایی و سایر مسوولان کشوری خواست که دیدارهای اخیر خانم اشتون و سفیر اتریش را بررسی کنند.
وی بر لزوم هوشیاری مسوولان در خصوص توافقات هسته ای و حضور غربی ها در ایران تاکید کرد و به نقل از مقام معظم رهبری گفت: نباید گول لبخندهای غرب را بخوریم.
حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: وزارت خارجه ایران نباید به مسوولان کشورهای غربی اجازه انجام هر کاری در ایران را بدهد.
وی به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع فعالان اقتصادی اشاره کرد و گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور موجب رشد اقتصادی، تولید، اشتغالزایی و عدالت اجتماعی می شود.
امام جمعه آبادان افزود: متاسفانه اقتصاد مقاومتی در ایران فقط در حد برگزاری همایش و سیمنار باقی مانده است.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی باید به مطالبه ای عمومی تبدیل شود.
حجت الاسلام ابراهیمی پور به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با آیت الله خامنه ای اشاره کرد و افزود: برخی از مسوولان در طول 20 سال گذشته نتوانستند مساله بیکاری و مسکن جوانان را حل کنند لذا شعار دو فرزند کافی است را مطرح و کشور را دچار بحران کردند.
وی با اشاره به نگرانی مقام معظم رهبری از وضعیت فرهنگی کشور گفت: برخی از مسوولان با اقدامات نسنجیده خود در حوزه فرهنگ برای کشور چالش ایجاد می کنند.
امام جمعه آبادان به لغو کنسرت موسیقی در آبادان اشاره کرد و افزود: ما مخالف بی بندباری و کنسرت های وارداتی هستیم.
وی اظهار داشت: با برگزاری جنگ های شادی در شهر مخالف نیستیم بلکه با شادی های آلوده به گناه مخالفیم.
حجت الاسلام ابراهیمی پور فرارسیدن ایام حزن و اندوه شهادت دخت نبی اکرم(ص) را تسلیت گفت و افزود: بازاریان و اصناف، بازار را سیاه پوش کنند.ک/2
7279/7103
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن