تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهیت مخرب مراسم چهارشنبه پایان سال از سوی اصحاب فرهنگ تبیین شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان حجت الاسلام یعقوبی:
ماهیت مخرب مراسم چهارشنبه پایان سال از سوی اصحاب فرهنگ تبیین شود
شهرضا - خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرضا گفت: مراسم چهارشنبه پایان سال جزو آیین آتش پرستان است و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه از خطرات جبران ناپذیر ناشی از برگزاری این مراسم باید به شکل جدی در دستور کار قرار بگیرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز با بیان این مطلب در خطبه های نماز جمعه شهرضا اظهار داشت:در آستانه آغاز سال جدید باید ضمن رعایت تقوا در امور مختلف جهت حذف کدورت ها و زشتی ها از زندگی خود تلاش کنیم. وی ادامه داد: روز های پایانی سال به عنوان یک فرصت ارزشمند برای سنجش اعمال و کردار انسان در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی به شمار می رود و باید در جهت تکامل و سعادت حقیقی نسبت به بررسی عملکرد خود اقدام کنیم. امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه در جریان زندگی روزمره و برخورد با افراد مختلف ممکن است دچار خطاها و اشکلاتی شویم،تصریح کرد: در این ایام باید ضمن عذرخواهی و طلب بخشش از دیگران از هرگونه انتقال کدورت و غفلت به سال آینده پرهیز داشته باشیم. یعقوبی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به اینکه آگاه سازی اقشار مختلف جامعه نسبت به ماهیت چهارشنبه پایان سال از مهم ترین وظایف اهالی فرهنگ به شمار می رود، متذکرشد: برگزاری مراسم چهارشنبه پایان سال از سنت های آتش پرستان به شمار می رود و باید ضمن آگاه سازی اقشار مختلف جامعه در این خصوص نسبت به جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و جبران ناپذیر اهتمام لازم را داشته باشیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود تقویت اصل صله رحم را از مهم ترین برکات ایام نوروز برشمرد و اذعان داشت:صله رحم از مهم ترین تاکیدات دین اسلام است و ایام نوروز به عنوان یک فرصت گران بها جهت تقویت این امر مهم مطرح است. امام جمعه شهرضا با تشریح روند سفر نماینده ویژه اتحادیه اروپا به ایران و مسایل و حواشی ناشی از آن گفت: با وجود اینکه  تقویت روابط ایران با اروپا از مهم ترین اهداف برگزاری این سفر بود اما در این حوزه مسایلی به وجود آمد که اعتراض مسئولان را به همراه داشته است. وی وجود نارسایی های گسترده در حوزه معیشتی مردم را یک معضل بزرگ ذکر کرد وافزود: در حال حاضر تبیین اهداف و دستاوردهای ناشی از اجرای اقتصاد مقاومتی جزو مهم ترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب به شمار می رود و باید این موضوع مهم به شکل جدی در دستور کار مسئولان امر قرار بگیرد. یعقوبی اضافه کرد: در حال حاضر شاهد وضعیت مناسبی در معیشت مردم نیستیم اما اقشار مختلف جامعه به پاس حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از هرگونه اعتراضی در این زمینه پرهیز می کنند.


۱۳۹۲/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن