تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون شکنان مراسم چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات بازدداشت می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قانون شکنان مراسم چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات بازدداشت می شوند شیراز - ایرنا- فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به اینکه تمام اقدامات امنیتی، انتظامی و کنترلی برای چهارشنبه سوری لحاظ شده است ، گفت :قانون شکنان در این آیین سنتی تا پایان تعطیلات بازدداشت می شوند.


بهگزارش دریافتی ایرنا به نقل از نمابر روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، مصطفی امیری در آستانه چهارشنبه سوری بر ضرورت پرهیز از هرگونه اعمال خلاف قانون و اخلاق تأکید کرد و اظهار داشت: تمام اقدامات امنیتی، انتظامی و کنترلی برای چهارشنبه سوری لحاظ شده است و با متخلفان با قاطعیت برخورد می شود البته امیدواریم که این چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود.
وی همچنین با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با چهارشنبه اخر سال و ایام نوروز خاطرنشان ساخت: از مردم متدین و ولایتمدار سومین حرم اهل بیت(ع) انتظار می رود نسبت به رعایت شعائر دینی توجه داشته باشند و حرمت این ایام را مدنظر قرار دهند.
عالی ترین مقام اجرایی کلان شهر شیراز اظهار داشت: هر چند مراسم چهارشنبه آخر سال یک سنت است اما همه باید مراقب باشیم تا سلامت خانواده ها در خطر نیفتد و شیرینی ایام نوروز مردم تلخ نشود .
وی گفت: سوابق گذشته حاکی از آن است که عده ای به علت ندانم کاری با استفاده از مواد محترقه بعضا برای خود، خانواده و سایر افراد ایجاد مزاحمت و مشکلاتی را ایجاد کرده اند.
رئیس شورای تامین شهرستان شیراز آگاهی سازی و آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان در آستانه چهارشنبه سوری لازم و ضروری دانست و افزود: در صورتی که افراد به علت تخطی از قانون و اخلاق در مراسم چهارشنبه سوری بازداشت شوند تا پایان تعطیلات و حتی بعد از آن بازداشت می مانند.
وی با بیان اینکه فرمانداری به عنوان دستگاه هماهنگ کننده همه توان خود را جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار می گیرد، تصریح کرد: یکی از عوامل ضروری برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات، ارتقای سطح آگاهی مردم به ویژه گروه های در معرض خطر از جمله نوجوانان به ویژه دانش آموزان است.ک/1
7374/ 667
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن