تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 18 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821719590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واقعیت های موجود جامعه برای مردم بازگو شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

واقعیت های موجود جامعه برای مردم بازگو شود ساری - ایرنا - امام جمعه موقت ساری با تاکید بر پرهیز از هرگونه سیاه نمایی و بزرگنمایی گفت: واقعیت های موجود در جامعه باید بدرستی برای مردم تبیین و بازگو شود.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری افزود : مسوولان و متولیان امر باید علاوه بر بیان واقعیت ها ، برخی مشکلات و نارسایی های موجود در جامعه ازجمله بیکاری، مشکل مسکن ، ازدواج و فشار اقتصادی دشمنان را برای مردم تشریح و بازگو کنند.
وی بیان داشت : مرزبندی صحیح و صریح با دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی که رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید ویژه دارند ، باید مورد توجه بیش از پیش مردم و مسوولان قرار گیرد.
او رفع مشکلات و معضلات فرهنگی را ازجمله دغدغه های جدی و اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود : مسوولان و متولیان امر باید برای تحقق منویات رهبری مبنی بر فرخوان بیداری فرهنگی اهتمام و تلاش بیتشری داشته باشند.
خطیب موقت جمعه ساری گفت : اگر رخنه فرهنگی درجامعه اتفاق بیفتد ، ضربات جبران ناپذیری بر پیکره نظام اسلامی وارد خواهد شد.
وی افزود : برخی نشریات که خود را به دروغ وابسته به دولت تدبیر و امید معرفی می کنند به هیچ عنوان حق توهین به مقدسات دینی ، مذهبی و فرهنگی را ندارند.
او ادامه داد : با وجود تمام دسایس و توطئه های سازمان یافته دشمنان ، نظام اسلامی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد.
قاسمی با اشاره به سفر چند روز گذشته مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران گفـت: دیدار ˈکاترین اشتونˈ با برخی عوامل فتنه ، خارج از عرف دیپلماتیک بوده است و مردم از مسوولان و دستگاه های اجرایی ذی ربط انتظار دارند که به این اقدام ، پاسخی مناسبی دهند.
وی افزود : در سایه درایت و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا، نظام اسلامی اکنون یکی از با ثبات ترین و امن ترین کشورهای جهان است.
امام جمعه موقت ساری با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و همچنین تعطیلات نوروزی و ورود هزاران مسافر و گردشگر به مازندران ، بر لزوم حفظ حرمت ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و پایبندی به مقدسات دینی ، مذهبی و ارزش های اخلاقی تاکید کرد.
وی عشق به ولایت و پایبندی به ارزش های اسلامی را از خصوصیات و ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد و افزود : زنان باید با تاسی از زندگی ، منش و رفتار ˈام ابیهاˈ حضرت فاطمه زهرا ، از این بزرگ بانوی اسلام الگو برداری کنند.
قاسمی با بیان این که حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین و کامل ترین الگو برای تمامی زنان عالم است، گفت:حفظ حرمت ایام فاطمیه به ویژه در ایام تعطیلات نوروز باید مورد توجه بیش ازپیش مردم و مسوولان قرار گیرد.ک/2
2501/1654 /679
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن