تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816195707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رمز سربلندی جامعه و نظام در وحدت کلمه و اتحاد مردم و مسولان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رمز سربلندی جامعه و نظام در وحدت کلمه و اتحاد مردم و مسولان است آق قلا- گرگان - ایرنا- امام جمعه اهل سنت آق قلا باتاکید بر اهمیت اتحاد در جامعه اسلامی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، وحدت کلمه و اتحاد در بین مسوولان و مردم ازهمه قومیت ها مهم بوده و حفظ این وحدت ضروری است، جرا که رمز سربلندی جامعه و نظام می باشد.


به گزارش ایرنا، ˈحاجی عبدالحی آخوند میرزاعلیˈ روز گذشته در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آق قلا همچنین با بیان ضرورت اقتصاد مقاومتی در جامعه، اظهارکرد: امروزه دشمنان اسلام از هر حیله و نیرنگی استفاده می کنند تا ضربه ای به جامعه اسلامی ایران بزنند.
وی اضافه کرد: در این راستا جامعه ای پویا و زنده است که اقتصاد فعالی داشته باشد، اگر اقتصاد ما پیشرفت کند، جامعه اسلامی و نظام پیشرفت خواهد کرد.
آخوند میرزاعلی در ادامه با تقدیر از عملکرد فرماندار قبلی ،برای الیاس هیوه چی فرماندار جدید شهرستان آق قلا آرزوی توفیق کرد و افزود: هر وقت ما به منصبی رسیده ایم باید بدانیم که روزی نیز از این منصب کنار خواهیم رفت، چرا که طبق فرمایش قرآن کریم دنیای ما فانی بوده و همه روزی از بین خواهیم رفت.
سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا روز گذشته در آیینی با حضور علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان معرفی شد.
در این آیین که جمع کثیری از روحانیون و مدیران شهرستان آق قلا حضور داشتند، ˈالیاس هیوه چیˈ به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا معرفی شد.
هیوه چی اخیرا با حکم استاندار گلستان به عنوان سرپرست فرمانداری آق قلا منصوب شده است.
در حکم استاندار گلستان خطاب به فرماندار جدید شهرستان آق قلا آمده است: با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا منصوب می شوید.
دکتر ˈحسن صادقلوˈ افزوده که امید است با اتکال به خداوند متعال در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید، با استفاده از ظرفیت های لازم در انجام وظایف محوله با رعایت قانون مداری و اعتدال، درجهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.
فرماندار شهرستان آق قلا نیز در این آیین گفت: توسعه و پیشرفت نیازمند کمک، همکاری، همدلی و وحدت تمامی مسوولین و مردم می باشد.
ˈالیاس هیوه چیˈ اضافه کرد: امنیت و سلامت بستر توسعه می باشد که باید سرلوحه کارها قرار گیرد، اگر امنیت در جامعه ای نباشد نمی توانیم خیلی از مقوله های توسعه را برقرار نماییم و در این مسیر سلامت بخشی است که انسان را می تواند به عنوان محور توسعه پایدار معرفی نماید.
وی افزود: مدیریت پایداری که در هر جامعه برقرار باشد می تواند بر روی این دو مقوله امنیت و سلامت اثر گذار باشد و سایر برنامه های توسعه را افزایش دهد.
ˈالیاس هیوه چیˈ فارغ التحصیل کارشناسی بهداشت عمومی از دانشگاه علامه طباطبائی تهران است و در سوابق اجرایی وی، بازرسی تیم مواد غذایی ارتش در پادگان های استان کرمان، خدمت در مناطق محروم سیستان و بلوچستان، رییس مرکز بهداشت شهرستان نیک شهر چابهار و کارشناس مسوول نوجوانان مدارس شهرستان گنبدکاووس را می توان ذکر کرد.
همچنین هیوه چی ناظر شورای نگهبان در سال های 87 و 88، مسوول ستاد روحانی در گنبدکاووس و مسوول ستاد خبرگان رهبری در این شهرستان بوده است.
آق قلا با افزون بر 109هزار نفرجمعیت در شمال استان گلستان و در فاصله 15کیلومتری گرگان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
پیش از این ˈحاجی گلدی کرˈ به عنوان فرماندار شهرستان آق قلا فعالیت می کرد.
601
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن