تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819756958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نستا:‌ اين ميلاني نيست که من مي‌شناسم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نستا:‌ اين ميلاني نيست که من مي‌شناسم
مدافع سابق ميلان از شرايط کابوس‌وار اين تيم در فصل جاري سخن گفت. او مي‌گويد ميلان آن تيمي که او در آن بازي مي‌کرد نيست.

ميلان فصل کابوس‌واري را پشت سر مي‌گذارد. اين تيم که زماني يکه‌تاز فوتبال ايتاليا و اروپا بود الان در بحران به سرمي‌برد و بدترين نتايج تاريخ خود را کسب کرده است. سران روسونري سرانجام به همکاري خود با ماسيميليانو آلگري پايان دادند و کلارنس سيدورف را به عنوان سرمربي جدي خود انتخاب کردند تا شايد با اين مربي هلندي از بحران خارج شوند اما حتي آمدن سيدورف هم به ميلان کمک نکرده است.

شاگردان کلارنس سيدورف هلندي در دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا متحمل شکست تحقير آميزي برابر اتلتيکو مادريد شدند و با نتيجه چهار بر يک در ويسنته کالدرون تن به شکست دادند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا فصل کابوس وار اين تيم کامل شود.

به نقل از ايسنا، الساندرو نستا مدافع سابق ميلان که سالها با اين تيم افتخار کسب کرد از شرايط کابوس وار اين تيم ناراحت است. او در گفتگويي که با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ايتاليا داشت،گفت: اين ميلاني نيست که من مي‌شناسم. ميلان کنوني آن باشگاهي نيست که قدرت اول فوتبال ايتاليا بود و روز به روز در حال پيشرفت بود. امرزو منابع مالي ميلان کم شده‌اند و اين تيم نمي‌تواند فعاليت زيادي در فصل نقل و انتقالات داشته باشد. شرايط اين تيم من را ناراحت مي‌کند.

او افزود: متاسفانه در دوران طلايي ميلان سران اين باشگاه روي جوانان و تيم‌هاي پايه سرمايه گذاري نکردند و الان نتيجه بد آن را مي‌بينند. الان شرايط بسيار تغيير کرده است. پيش از اين بانک‌هاي زيادي حامي مالي ميلان بودند و اين تيم به راحتي در فصل نقل و انتقالات بازيکنان بزرگ را جذب مي‌کرد اما الان ديگر حاميان مالي ميلان کم شده اند و اين تيم نمي تواند بازيکنان بزرگي را که مي‌خواهد جذب کند.

ميلان در جدول رده‌بندي رقابت‌هاي سري A با 35 امتياز در جايگاه دهم قرار دارد و با تيم صدرنشين يوونتوس 37 امتياز اختلاف دارد که اين نشان مي دهد روسونري هيچ شانسي براي کسب عنوان قهرماني ندارد. اين تيم همچنين با ناپولي تيم سوم جدول رده‌بندي 20 امتياز اختلاف دارد و اين هم نشان مي دهند که شانس بسيار کمي براي حضور در ليگ قهرمانان اروپا براي فصل بعد دارد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1392/12/23 11:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن