تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکبری:کواچ بعد از آنستازی بهترین گزینه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اکبری:کواچ بعد از آنستازی بهترین گزینه است تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: اسلوبودان کواچ در بین گزینه های مطرح شده برای هدایت تیم ملی والیبال ایران بعد از آناستازی بهترین است.


پیمان اکبری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: ناگفته نماند که بهترین گزینه همان خولیو ولاسکو بود و باید به هر شکلی او را در تیم ملی والیبال حفظ می کردیم. ولاسکو با تما نقاط ضعف و قوت تیم آشنا شده بود و به تمامی مشکلات ریز و درشت والیبال ایران اشراف داشت.
وی با بیان اینکه اگر می خواستیم روند صعود والیبال ایران حفظ شود باید ولاسکو را نگه می داشتیم، خاطر نشان کرد: به هر حال ولاسکو جدا شد و ادامه این روند برای سرمربی جدید بسیار سخت خواهد بود.
اکبری که سابقه 11 سال بازی در تیم ملی والیبال را در پرونده کاری خود دارد، تصریح کرد: توقعات از والیبال ایران خیلی بالا رفته است. در گذشته تنها خوب بازی کردن مهم بود اما در حال حاضر فقط انتظار پیروزی از تیم ملی والیبال وجود دارد.
وی تاکید کرد: ورزش اینگونه نیست اما متاسفانه افکار عمومی بر روی تیم ملی والیبال حساب خاصی باز کرده است و حتی در برابر ایتالیا تنها به پیروزی فکر می کنند، در صورتی که کسب پیروزی در برابر ایتالیا در لیگ جهانی والیبال کار آسانی نیست.
سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران تاکید کرد: والیبال ایران در گذشته ناشناخته بود و زیاد در مورد آن تحقیق نشده بود، اما از زمانی که والیبال کشورمان در جهان مطرح شد، تمامی بازیکنان و تیم ملی از سوی قدرت های این رشته ورزشی به صورت دقیق آنالیز شدند و حال ادامه روند صعودی کار بسیار مشکلی خواهد بود. زیرا حریفان با اطلاع کامل از شرایط و نقاط ضعف و قوت به مصاف ما خواهند آمد.
وی در باره اسلوبودان کواچ که از امروز سه شنبه همکاری اش با تیم ملی والیبال به عنوان سرمربی با عقد قراردادی رسمی شده است، گفت: او هم اکنون در یکی از باشگاه های ایتالیا کار می کند. کشور ایتالیا یکی از بهترین های لیگ والیبال جهان را دارد و حضور در این رقابت ها به عنوان سرمربی پرونده درخشانی برای یک بازیکن و مربی است.
اکبری با بیان اینکه مهمترین ویژگی کواچ آشنایی با والیبال و فرهنگ و ارزش های ایران و اسلامی است گفت: او در زمانی که در تیم ارومیه بازی می کرد با تمامی موضوعاتی که برای یک خارجی در ابتدای ورود به ایران اهمیت دارد، آشنا شده است. بنابر این دیگر نباید در این زمینه مشکلی داشته باشد و سازگاری بهتری خواهد داشت.
وی در پایان گفت: اگر همه دست به دست هم دهیم و با سرمربی جدید و تیم ملی همکاری کنیم، حتما در مسیر دشوار رقابت های سال آینده موفق خواهد شد و سرافزای والیبال ایران در رویدادهای مهم پیش رو چیزی جز آرزوی خانواده والیبال نخواهد بود.
اسلوبودان کواچ صربستانی از امروز سه شنبه با عقد قراردادی هدایت تیم ملی والیبال ایران تا المپیک 2016 برزیل را بر عهده گرفت.
کسب دو مدال برنز المپیک آتلانتا 1996 و مدال طلای المپیک سیدنی 2000 از مهمترین عناوین اسلوبودان کواچ در طی 22 سال دوران بازی حرفه ای والیبال است.
وی در حال حاضر هدایت تیم والیبال بوچیای ایتالیا را بر عهده دارد که روز یکشنبه مقام نایب قهرمانی جام حذفی این کشور را به دست آورد.
ورزشی (4)**1379
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن