تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819777068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنستانت: دوباره به کشورتان مي‌آيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کنستانت: دوباره به کشورتان مي‌آيم
مهاجم تيم ملي گينه گفت: چيزي که در برنامه‌هاي تلويزيوني خارج از ايران در مورد ايران نمايش داده مي‌شود با چيزي که ما ديديم کاملا متفاوت است.

کوين کنستانت عنوان کرد: ايران تيم خوبي است ولي ما عملکرد بهتري نسبت به حربف داشتيم. در نيمه اول تيم برتر ميدان بوديم و دو گل هم به ثمر رسانديم اما در نيمه دوم ايران تيم برتر ميدان بود.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: اگر ايران به خوبي نيمه دوم با ما در جام جهاني بازي کند اين شانس را خواهد داشت تا به دور دوم اين مسابقات صعود کند.

کنستانت که گل اول گينه را مقابل ايران به ثمر رساند در خصوص رويارويي ايران با نيجريه در جام جهاني گفت: مطمئن هستم که تيم ملي ايران شانس صعود از مرحله گروهي را دارد. ايران بازيکنان خوبي دارد از آن جمله مي‌توانم به بازيکن شماره 6 (جواد نکونام)، اشکان دژاگه،‌ رضا قوچان‌نژاد و شماره 11 (حدادي‌فر) اشاره کنم. بازيکنان خيلي خوبي در ترکيب تيم ملي ايران حضور دارند و اگر مثل بازي مقابل ما در جام جهاني ظاهر شوند مطمئنا به دور دوم راه خواهند يافت.

کنستانت در پاسخ به اين پرسش خبرنگار تسنيم که کدام تيم در جام جهاني 2014 مي‌تواند عنوان قهرماني را از آن خود کند گفت: واقعا نمي‌دانم ولي در جام جهاني هر تيمي شانس رسيدن به عنوان قهرماني را دارد. به نظرم تيم‌هايي همچون برزيل، فرانسه، هلند توانايي قهرماني در اين تورنمنت معتبر را دارند ولي باز تاکيد مي‌کنم که هر تيمي شانس کسب اين عنوان را دارد. اگر يک تيم آفريقايي هم اين عنوان را تصاحب کند بسيار خوشحال خواهم شد و واقعا دوست دارم اين اتفاق بيفتد.

کنستانت در خصوص اين پرسش که برنده ديدار ايران - نيجريه در جام جهاني کدام تيم است، گفت: يک سال پيش با نيجريه بازي کرديم و آنها تيم خيلي خوبي هستند اما به نظرم ايران مي‌تواند شگفتي ساز باشد و بهتر از نيجريه ظاهر شود. همانطور که در ابتداي مصاحبه هم گفتم اگر ايران در اوج باشد مي‌تواند برنده بازي مقابل نيجريه باشد.

مهاجم ميلان در خصوص وضعيت تيم باشگاهي‌اش گفت: به نظرم ميلان در کنار تيم‌هايي همچون رئال مادريد، بارسلونا، چلسي جزو بهترين باشگاه‌هاي جهان است و از اينکه براي اين تيم بازي مي‌کنم خوشحالم.

ميلان در دور رفت از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با نتيجه يک بر صفر مغلوب اتلتيکومادريد اسپانيا شد. کنستانت در اين خصوص گفت: در بازي رفت روي بدشانسي باختيم ولي در بازي برگشت که در مادريد برگزار خواهد شد به دنبال کسب پيروزي هستيم. اگر همان بازي که در ميلان مقابل اتلتيکو به نمايش گذاشتيم را تکرار کنيم شانس پيروزي و راهيابي به جمع 8 تيم برتر اين رقابت‌ها را خواهيم داشت.

مهاجم روسونري در خصوص سرمربي جديد ميلان گفت: سيدورف مربي خيلي خوبي است. او پيش از اينکه به حرفه‌ مربيگري روي بياورد بازيکن خيلي خوبي هم بوده و حالا مربي ميلان است و قصد دارد تجربه‌اش را به ما انتقال دهد. سيدورف مربي خيلي خوبي است و مي‌تواند تبديل به يکي از برترين مربيان جهان شود.

کنستانت در پاسخ به اين سوال که چه تيمي قهرمان ليگ قهرمان اروپا مي‌شود، گفت: ميلان قهرمان خواهد شد. شما تاريخ باشگاه ميلان رامي‌شناسيد. ميلان جام‌هاي زيادي را در اروپا به دست آورده است. فکر مي‌کنم 7 عنوان قهرماني در اروپا دارد. تاريخ باشگاه ميلان خيلي مهم و ارزشمند است و اگر ما از اين مرحله گذر کنيم شانس زيادي براي رسيدن به قهرماني داريم. در حال حاضر تيم‌هايي همچون بايرن‌مونيخ و بارسلونا وضعيت بهتري نسبت به ميلان دارند ولي ما اين شانس را داريم که تا پاي فينال برويم.

وي در خصوص حضور تيم پيشکسوتان ميلان در ايران اظهار داشت: متاسفانه آن بازي را نديدم و خيلي دوست داشتم در آن بازي حضور داشته باشم ولي اين شانس را پيدا کردم تا با گينه در ايران حضور پيدا کنم. ايران کشور زيبايي است و واقعا از ديدن کشور شما سورپرايز شدم.

کنستانت در پايان در خصوص مردم ايران اظهار داشت: چيزي که در برنامه‌هاي تلويزيوني خارج از ايران در مورد ايران نمايش داده مي‌شود با چيزي که ما ديديم کاملا متفاوت است و اصلا حقيقت ندارد. از اينکه با شما و ديگر دوستانتان صحبت کردم خيلي خوشحال شدم. فکر مي‌کنم بار ديگر به ايران باز خواهم گشت و احتمالا در ماه ژوئن 2014 بار ديگر به کشورتان سفر مي‌کنم.

جمعه 1392/12/16 12:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن