تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819097270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلزار شهدای یاسوج غبار روبی و عطرافشانی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گلزار شهدای یاسوج غبار روبی و عطرافشانی شد یاسوج - ایرنا - همزمان با 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و بزرگداشت روز شهدا گلزار شهدای شهر یاسوج با حضور جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و قشرهای مختلف مردم عصر پنجشنبه غبارروبی و عطر افشانی شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: ملت ایران به پاس رشادت ها و جانفشانی شهدا و ایثارگران در جهان از عزت و اقتدار چشمگیری برخوردار است.
سید مصطفی مهدی با اشاره به اینکه شهدا مظهر عزت، افتخار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا همواره باید در جامعه زنده نگه داشته شود.
وی عنوان کرد:برگزاری یادواره های شهدا و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران اقدامی در راستای ارج نهادن به فداکاری های مثال زدنی مردان بی ادعایی است که با نثار جان خود اجازه ندادند یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران به تصرف دشمنان در آید.
مهدی با بیان اینکه گرچه شهدا به تمام تعلقات دنیوی پشت پا زدند اما نام و یاد آنان همیشه در جامعه زنده و جاوید است،ابراز داشت:فرهنگ ایثار و شهادت باید در تمامی دوران ها نهادینه شود.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا نیز در این آیین گفت: شهدای انقلاب اسلامی با دست خالی در برابر دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مقاومت کردند و نشان دادند که برای دفاع از ارزشها و آرمان های والای انسانی و الهی از جان شیرین خود نیز خواهند گذشت.
غلام محمد زارعی شهدا را نماد استقامت، شهامت، شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی خواند و افزود: موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها مدیون غیور مردان و جوانان ولایتمداری است که در جنگ هشت ساله جانانه درس عشق و آزادگی را به ما آموختند.
زارعی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را نیاز های ضروری جامعه اعلام کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت همواره باید به عنوان یک اصل اساسی در جامعه تبیین و ترویج یابد.
در این آیین برنامه های متنوع فرهنگی شامل مداحی از سوی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اجرا شد.
یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس600 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
671/7533
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن