تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803969417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنخ جدید از هواپیمای ناپدیدشده+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:الف: سرنخ جدید از هواپیمای ناپدیدشده+تصاویر

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۱
چین تصاویری ماهواره‌ای منتشر کرده که گمان می‌رود تکه‌هایی از لاشه هواپیمای مالزیایی مفقود شده باشد. وبسایت دولتی چین روز چهارشنبه سه تصویر ماهواره ای منتشر کرد که در آنها اشیایی سفیدی دیده می شوند که بر روی آب‌های دریای جنوب چین شناورند.  به گزارش باشگاه خبرنگاران، این تصاویر روز یکشنبه، یعنی تنها یک روز بعد از ناپدید شدن بوئینگ 777 خطوط هوایی مالزی، تهیه شده است اما وبسایت وزارت علوم چین امروز آنها را روی وبسایت خود قرار داده است. نقطه جغرافیایی عکس ها جایی در دریای جنوب چین را نشان می دهد که منطقه‌ای است در شرق مالزی و جنوب ویتنام. خبرگزاری رسمی شینهوا در چین، گزارش کرده که اندازه تخمینی بزرگترین شیی که در این عکس‌ها دیده می‌شود 24 متر در 22 متر است. همزمان مالزی آخرین تماس رادیویی پرواز ام اچ 370 را منتشر کرده است که از "تحت کنترل" بودن آن خبر می‌دهد. این سه تصویر عبارتند از:  
سرنخ جدید از هواپیمای ناپدیدشده+تصاویر

سرنخ جدید از هواپیمای ناپدیدشده+تصاویر


سرنخ جدید از هواپیمای ناپدیدشده+تصاویر

ارتش خلق چین همچنین روز سه شنبه اعلام کرد چند ماهواره که قابلیت عکس‌برداری با کیفیت بالا را دارند به آسمان دریای جنوب چین هدایت کرده تا در عملیات تجسس برای یافتن اثری از این هواپیمای مسافربری که 239 سرنشین داشت، شرکت کنند. این ماهواره‌ها از مرکزی نظامی در شمال چین هدایت می‌شوند. صبح امروز هم مالزی آخرین گفتگوی رادیویی میان خلبان و تیم کنترل پرواز را منتشر کرد که تنها چند دقیقه پیش از ناپدید شدن هواپیما انجام گرفته بود و در آن خلبان می گوید: "همه چیز عادی است." عکس هایی هم که چین امروز منتشر کرد تقریبا نزدیک محلی تهیه شده اند که مالزی جستجو برای یافتن اثری از هواپیمای مفقود شده را از آنجا آغاز کرده بود. با وجود این، مالزی محدوده تجسس را افزایش داده و اکنون گروه‌های ماهواره‌ای، هوایی و دریایی بخش بزرگتری از دریای جنوب چین را به امید حل معمای پرواز ام اچ 370 جستجو می‌کنند. در همین حال، مقامات چین آشکارا از آنچه گزارش‌های ضد و نقیض مقامات مالزی درباره هواپیمای گمشده این کشور می‌خوانند، انتقاد کرده‌اند. یک سخنگوی وزارت خارجه چین گفته است نمی‌توان با صراحت گفت که چه بخشی از اطلاعات ارایه شده از سوی مقامات مالزی، درست است. این در حالی است که مقامات مالزی می‌گویند که در اطلاعات ارایه شده هیچ ابهامی وجود ندارد و تاکید کرد‌ه‌اند که آنها وضعیت مقامات چینی را درک می‌کنند. حدود دو سوم مسافران این پرواز که از کوآلالامپور عازم پکن بود، ملیت چینی دارند. هواپیمای مالزیایی 5 روز پیش و ساعاتی پس از پرواز از این کشور به مقصد چین از صفحه رادار محو شد. از آن زمان تاکنون جستجوها برای یافتن این هواپیما نتیجه‌ای نداشته است. پیشتر مقامات مالزیایی در یک نشست خبری گفتند که رادارهای نظامی، یک شئی ناشناخته که می‌تواند همین هواپیمای گمشده باشد، را در تنگه مالاکا ردیابی کرده بودند.
سرنخ جدید از هواپیمای ناپدیدشده+تصاویر

اکنون اما گزارش شده است که کارگر یک سکوی نفتی در حدود 300 کیلومتری جنوب شرقی ویتنام واقع در دریای جنوب چین، گفته است که او چیزی را که در آسمان در حال آتش گرفتن بوده دیده است. خانواده های مسافران و خدمه این هواپیما که از چهارده ملیت مختلف هستند، در روزهای گذشته از ادامه بی خبری از سرنوشت این پرواز انتقاد کرده‌اند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن