تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816187711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گنبدکاووس ظرفیت های بالقوه فراوانی دربخش گردشگری و جذب توریست دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرماندار: گنبدکاووس ظرفیت های بالقوه فراوانی دربخش گردشگری و جذب توریست دارد گنبدکاووس - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس برلزوم استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه فراوان گردشگری این شهرستان درجذب توریست تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈنورمحمد جعفریˈ روز پنجشنبه درجلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان، گفت: برج قابوس، امامزاده یحیی بن زید (ع)، تالاب های بین المللی، بازارچه مرزی، سدها، شهر باستانی جرجان، مجموعه سوارکاری، دریاچه مصنوعی، تنوع اقوام و فرهنگ ها و وجود 340 هزار هکتار مرتع از جمله ظرفیت های بالقوه گردشگری این شهرستان است که می تواند در جذب توریست و رونق اقتصادی منطقه موثر باشد.
وی باتاکید برضرورت برنامه ریزی صحیح و علمی جهت استفاده بهینه از این ظرفیت ها توسط مسوولان، افزود: طبیعت گردی یکی از منابع بسیار مهم در جذب توریست است که می تواند زمینه حضور سالانه صدها هزار گردشگر را به این شهرستان فراهم نماید.
جعفری اضافه کرد: مجموعه ظرفیت های گردشگری این شهرستان بعنوان یک فرصت خوب اقتصادی می طلبد تا متولیان با برنامه ریزی صحیح زمینه حضور بیشتر گردشگران را دراین شهرستان تاریخی و زیبا فراهم نمایند.
وی، رفع کمبودها و نواقص سال های قبل ازسوی کمیته های مختلف ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان و ارائه گزارش مستند به دبیرخانه ستاد را ضروری دانست و با تاکید برضرورت همکاری و تعامل همه ادارات و نهادها با کمیته اسکان مسافران، تصریح کرد: باید تلاش شود بهترین خدمات اقامتی به مسافران و گردشگران جهت افزایش رضایتمندی و نیز ماندگاری بیشتر آنان دراین شهرستان صورت گیرد.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس همچنین برلزوم توجه به پاگیزگی و زیبایی مناطق شهری و روستایی بویژه اماکن عمومی و گردشگری و نیز خط کشی معابر و رنگ آمیزی میادین و بلوارهای شهری توسط شهرداران و دهیاران این شهرستان تاکید کرد.
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس نیز دراین جلسه با اشاره به بازدید هیات بازرسی ستاد هماهنگی خدمات سفر استانداری گلستان از این شهرستان، برلزوم رفع برخی نواقص و مشکلات و ارائه خدمات مطلوبتر به مسافران نوروزی تاکید کرد.
ˈقدرت شاکریˈ گفت: استقرار پایگاه های راهنمای مسافران در ورودی شهر، نظارت ویژه بر قیمت کالاها و خدمات به مسافران، اجرای برنامه های موسیقی محلی اقوام و نیز برپایی نمایشگاه صنایع دستی و طبخ غذاهای سنتی درمحوطه برج قابوس، زیباسازی محوطه دریاچه مصنوعی، رفع مشکل پارکینگ امامزاده یحیی بن زید(ع) و اهدای شاخه گل ازسوی راهور و همیاران پلیس به مسافران نوروزی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان است.
وی افزود: همکاری بیشتر کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر گنبدکاووس با دبیرخانه این ستاد و نیز ارائه لیست کشیک های نوروزی ادارات به ستاد ضروری است.
در این جلسه همچنین روسای برخی کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر گنبدکاووس نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده را ارائه نمودند.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/622/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن