تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803208304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محبت و مهمان نوازی مردم خاش بهترین هدیه برای مهمانان نوروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار: محبت و مهمان نوازی مردم خاش بهترین هدیه برای مهمانان نوروزی است خاش، زاهدان- ایرنا- فرماندار خاش گفت: مهمان نوازی و استقبال از مسافران یکی از سنت های حسنه در اسلام محسوب می شود که مردم خاش نیز به این خصیصه مشهورند و همین محبت و مهمان نوازی آنان بهترین هدیه برای مهمانان نوروزی است.


به گزارش ایرنا، محمد اکبر چاکرزهی روز پنجشنبه در نشست اعضا ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان خاش، بر معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری این شهرستان برای گردشگران بویژه در ایام نوروز تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان خاش دارای آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری متعددی است، اظهار داشت: امسال به برکت لطف و عنایت پروردگار شاهد بهار زودرس در منطقه هستیم که این امر می تواند زمینه جذب شمار بسیاری از گردشگران را فراهم کند و در صورت شناساندن درست ظرفیتها می توان فرصت خوبی برای جذب گردشگر ایجاد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد شهرستان خاش در جذب مهمانان نوروزی، تاکید کرد: تمامی اعضای این ستاد باید در نوروز امسال و با نظارت لازم در زمینه های مختلف علاوه بر برطرف ساختن ضعف های سالیان گذشته در جهت رفاه بیشتر مهمانان نوروزی گام بردارند.
فرماندار خاش بیان کرد: ماموران پلیس راه نیز باید برای ایمن کردن محورهای ارتباطی با اعمال قانون برای رانندگان متخلف، نقش مهمی در کاهش تصافات جاده ای و آرامش مردم ایفا کنند.
وی افزود: پلیس نیز با فعالیت های شبانه روزی امنیت لازم را برقرار کرده و با استقرار در جاده ها و محورهای مختلف رضایت مردم را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: نظارت بر نحوه توزیع و قیمت گذاری کالاها در فروشگاه های مواد خوراکی و پوشاک، تجهیز محلهای اسکان، مسافرخانه ها و مدارس شهرستان و خانه معلم برای مسافران، آماده باش دستگاه ها برای امدادرسانی جاده ای، توزیع بروشورهای اطلاع رسانی از مکان های فرهنگی ، تاریخی و گردشگری و نصب پلاکارد توسط دهیاران در سطح شهرستان برای مشخص کردن مکان های دیدنی روستایی و تنظیم مراکز خرید در طول تعطیلات نوروزی و سرویس دهی پایانه حمل و نقل مسافری از مهمترین برنامه ها و وظایف اعضای این ستاد است.

امان الله طوقی مدیر جهاد کشاورزی نیز از قراردان آکواریوم ماهی برای نخستین بار در چادر عشایری که بین راه نصب می شود خبر داد و افزود : این آکواریوم با هدف نشان دادن فعالیتهای پرورش دهندگان ماهی در این شهرستان، در معرض دید مسافران قرار می گیرد.

نوراحمد هاشمزهی رییس اتاق اصناف خاش نیز گفت: 30 واحد خبازی و پنج واحد صنفی فروش از هر اتحادیه در رسته های لوازم یدکی، فروش شیشه، سوپرمارکت، گوشت مرغ و ماهی، تعویض روغنی، جلوبندی، نقاشی اتومبیل، کافه و چایخانه در ایام نوروز به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: از امروز تا 20 فروردین طرح ویژه تخفیف 15 درصدی پوشاک و همچنین از 25 اسفند توزیع میوه شب عید ( پرتقال تامسون ) و طرح های نظارتی اجرا می شود.

محمدنبی کرد معاون آموزش و پرورش خاش گفت: 40 کلاس درس با امکانات و تجهیزات کامل در منطقه دره گل حاشیه تفتان آماده برای اسکان مسافران نوروزی است.

وی تصریح کردک دو مدرسه نیز در داخل شهر و تعدادی مدرسه در ایرندگان با امکانات پذیرایی مسافران نوروزی آماده شده است. ک/2
7312 / 653
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن