تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821272470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گواهینامه 239 راننده متخلف در چهارمحال وبختیاری توقیف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گواهینامه 239 راننده متخلف در چهارمحال وبختیاری توقیف شد شهرکرد-ایرنا- از ابتدای سال جاری تاکنون 239 فقره گواهینامه رانندگانی که نمره منفی و تخلف زیاد داشتند توقیف شده است.


فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص اقدامات حوزه راهنمایی و رانندگی این فرماندهی طی سال جاری، گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون همچنین، 9 هزار و 180 دستگاه خودرو و هزار و 541 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.
سرهنگ ˈنورعلی یاریˈ کاهش تعداد تلفات حوادث رانندگی در راه های ارتباطی استان با همکاری دیگر دستگاه ها را از برنامه های این نیرو در سال 93 بیان کرد و گفت:میزان تصادفات منجر به فوت شهروندان در سال جاری در مقایسه با سال گذشته 18 درصد کاهش را نشان می دهد.
وی ادامه داد:این میزان در تصادفات جرحی کاهش هشت درصدی و تصادفات منجر به خسارت نیز کاهش شش درصدی را نشان می دهد.
سرهنگ یاری همچنین با بیان ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، اضافه کرد:بر اساس این قانون، هرگاه ظرف مهلت چهار ماه از تاریخ ابلاغ قبض جریمه متخلف جریمه مربوطه را پرداخت نکند از سوی راهنمایی و رانندگی اخطاریه کتبی با مهلت یک ماهه مبنی بر پرداخت جریمه به وی ابلاغ می گردد و در صورت پایان مهلت و پرداخت نکردن، ضمن ضبط گواهینامه، پلاک وسیله نقلیه تا زمان پرداخت جریمه در سامانه راهنمایی و رانندگی توقیف می شود.
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری اضافه کرد:بر اساس یکی از تبصره های این قانون، در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به مالک خودرو اعلام کند و اگر ظرف مهلت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد مندرج در ماده ( 5) این قانون اقدام نکند، راهنمایی و رانندگی مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت جریمه است.
547/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن