تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819087402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان بوشهر برای میزبانی اردوی راهیان نور دریایی آمادگی کامل دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان بوشهر برای میزبانی اردوی راهیان نور دریایی آمادگی کامل دارد بوشهر - ایرنا - فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر گفت: این استان برای میزبانی از زایران سراسر کشور در راهیان نور دریایی جزیره خارک آمادگی کامل دارد.


به گزارش ایرنا، سردارعلی رزمجو روز پنجشنبه درنشست هماهنگی اردوی راهیان نور دریایی درجزیره خارک افزود: جزیره خارک در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی تاثیر بسزایی در اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد.
وی با بیان این که برگزاری اردوهای راهیان نور هدفمند است، ادامه داد: درصدد هستیم در این اردو افتخارات جزیره خارک را که پیشینه ای از ایستادگی و سلحشوری رزمندگان اسلام دارد برای مردم کشور و جهان تبیین کنیم.
رزمجو اضافه کرد: در برابر رشادت ها و حماسه آفرینی های خلق شده در جزیره خارگ تکلیف داریم و یکی از راهکارهای مهم و تاثیرگذار برای انتقال این ایثارگری ها اردوهای راهیان نور است که می بایست از این فرصت مهم نهایت بهره را برد.
وی یادآورشد: درسال های گذشته میزبان زایران راهیان نور دریایی از استاه های قم، مرکزی، کهکیلویه و بویر احمد، یزد، بوشهر، کرمان، اصفهان و آذربایجان شرقی بودیم که همگی از اقشار تحصیل کرده دانشگاهی و حوزوی بودند.
حجت الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارک گفت: راهیان نور فرصت مناسبی برای انتقال ارزش های انقلاب و نظام به بلاد اسلامی و غیر اسلامی است و اگر ما در انتقال این ارزش ها کوتاهی کنیم، شرمنده شهدا خواهیم شد.
علی قاسمی بخشدار خارک گفت: همه مسوولان رسالت سنگینی برای میزبانی از راهیان نور به عنوان یکی از تاثیرگذارترین برنامه های فرهنگی کشور دارند زیرا این اردوها نقش تعیین کننده ای برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان خواهد داشت.
در این نشست بخشدار خارک به عنوان رییس ستاد اردوی راهیان نور در این جزیره معرفی و کمیته های مختلف اسکان، نمایشگاه، بهداشت و درمان، تبلیغات، ترابری، زیباسازی و انتظامات تشکیل و مسوولان آن مشخص شدند.
راهیان نور دریایی جزیره خارک از 25 اسفند جاری آغاز و تا 12 فروردین سال آتی ادامه می یابد. ک/2
539
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن