تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801786729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان نقش تعیین کننده ای در مدیریت اقتصاد مقاومتی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنان نقش تعیین کننده ای در مدیریت اقتصاد مقاومتی دارند ایلام-ایرنا- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: زنان با تغییر سبک زندگی خود و دوری از مصرف گرایی، صرفه جویی، نوع گزینش کالا، حذف روحیه تجمل گرایی و ولخرجی می توانند نقش مهمی در مدیریت تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی استانداری ایلام، ˈکلثوم خلیلوندˈ در نشست مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: زنان به عنوان مظهر ایجاد آرامش و دوستی در خانواده نقش عمده ای در حفظ بنیان خانواده و افزایش رشد و پویایی افراد در جامعه ایفا می کنند.
وی افزود: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش مهمی در تربیت نسل آینده و شکوفایی استعدادهای خانواده و کار ویژه های اجتماعی آن به عهده دارند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام بیان کرد: لازمه بقای جامعه اسلامی، آن است که زنان و مردان مومن با تاسی از بزرگ بانوی اسلام به تربیت نسلی صالح، متعهد، عالم و آگاه همت گمارند.
خلیلوند یادآور شد: بزرگداشت مقام زن و روز مادر، یادآور جایگاه رفیع و والای زن در تفکر الهی، نظام مقدس جمهوری اسلامی، شکوه و عظمت زنان فرهیخته ای است که درتاریخ پرافتخار این سرزمین و فضای آسمانی نظام تعلیم وتربیت، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تصویر کشیده اند.
وی با اشاره به زندگی درخشان حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: این بانوی بزرگوار اسلام، الگویی برای همه انسان ها به ویژه زنان عالم است تا با تاسی به شیوه زندگی، روش های تربیتی و سیره عملی آن حضرت به سعادت دو جهان نایل آیند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام افزود: اجرای برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر نقش بسزایی در تبیین هر چه بیشتر جایگاه بانوان در توسعه همه جانبه جامعه خواهد داشت.
خلیلوند اظهار کرد: تاریخ اسلام و حضور توانمند زنان در جامعه امروز، نشانگر آن است که زنان می توانند مراحل کمال و مدارج علمی و معنوی را بپیمایند.
وی به تبیین فرهنگ شهادت در جامعه اشاره کرد و افزود: اقتدار امروز ما مرهون فداکاری های شهداست و باید فرهنگ ایثار و شهادت ابتدا در خانواده ها و سپس در جامعه نهادینه شود.
خلیلوند تاکید کرد: زنان با تاسی از بیانات مقام عظمای ولایت می توانند نقش تعیین کننده ای در مدیریت اقتصاد مقاومتی داشته باشند زیرا زنان با تغییر سبک زندگی خود و دوری از مصرف گرایی، و صرفه جویی، نوع انتخاب کالا و حذف روحیه تجمل گرایی و ولخرجی می توانند نقش مهمی در اقتصاد خانواده و جامعه داشته باشند و خانواده را به سمت سبک زندگی ساده و اسلامی و تغییر عادت های غلط سوق دهند. ک/2
702
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن