تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل امروز ما بازار، تجاری سازی و تبدیل علم به محصول است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشکل امروز ما بازار، تجاری سازی و تبدیل علم به محصول است تبریز - ایرنا - رییس مرکز همکاری های فن آوری ریاست جمهوری گفت: امروز به ادبیات علم و فناوری مجهز هستیم و مشکل امروز ما بازار، تجاری سازی و تبدیل علم به محصول است.


حمیدرضا امیری نیا چهارشنبه شب در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی افزود: امروز همه مدیران دولت تدبیر و امید به توافقاتی رسیده اند که می تواند اجرایی شود و تا یک سال باید خروجی لازم را داشته باشیم.
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار تاکید کرد: این استان توان و دانش عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی را دارد.
اسماعیل جبارزاده افزود: امروز همان روزی است که مدیران استان و روسای دانشگاه ها آماده حرکت درراستای علم و تکنولوژی مد نظر رهبر معظم انقلاب هستند و انشاالله حاصل جلسات عملیاتی خواهد بود.
وی گفت: این استان را به عنوان همکار نزدیک مرکز بدانید و اطمینان می دهم که تمام پروژه ها و طرح هایی که جاهای دیگر امکان اجرایی شدنشان سخت است، با توجه به نیروهای ارزشمند علمی در استان امکان تحقق در آذربایجان شرقی میسر است.
جبارزاده اظهار امیدواری کرد: انشالله روزی باشد که اقتصاد مقاومتی دغدغه رهبر معظم انقلاب و آنچه که آنرا تولید بر اساس دانش می نامیم، در این استان و سراسر میهن اسلامی شکل بگیرد.
در این جلسه تفاهم نامه همکاری بین استانداری آذربایجان شرقی، دانشگاه تبریز و مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید.
گسترش رویکرد کارآفرینی دانشگاه ها از طریق توسعه مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان از جمله محورهای این تفاهمنامه بوده است.
همچنین تفاهم نامه همکاری متقابل علمی، فناوری و اجرایی در زمینه توسعه فناوری های نوین پیش آگاهی از زلزله در استان بین شهرداری تبریز و مرکز فناوری های ریاست جمهوری به امضا رسید.
704/587
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن