تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804914087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی 110 واحد صنفی در منطقه 10 تهران همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ساماندهی 110 واحد صنفی در منطقه 10 تهران همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار
با تلاش اداره ساماندهي، همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار، 110 واحد صنفی واقع در منطقه به صورت ضربتی ساماندهی شدند.
  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  بیژن صالحي رئيس اداره ساماندهي حوزه معاونت امور شهري و فضاي سبز منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: در راستاي اجراي طرح استقبال از بهار و  بند 20 ماده 55 قانون شهرداري ها، با هدف پیشگیری و رفع مزاحمت های شغلی در راستای ایجاد شهری ایمن، ساماندهی 110 واحد صنفي سطح منطقه در دست اجراست.

وی با اشاره به ساماندهی دستفروشان و بساط گستران افزود: با اتخاذ تدابیر ویژه دستفروشان و بساط گستران سطح منطقه جمع آوری و از تاریخ بیستم تا بیست و نهم اسفند ماه برای ادامه فعالیت به بازارچه ای واقع در خیابان رنجبر منتقل شدند.

به گفته وی، صدور ابلاغیه به کیوسک های سطح منطقه برای رفع سدمعبر، شست و شو، رنگ آمیزی، آذین بندی کیوسک ها و حذف زوائد بدنه و سقف کیوسک ها، راه اندازی 3 ایستگاه آموزش شهروندی با مشارکت ادارات زیباسازی، بازیافت، محیط زیست، نواحی سه گانه و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در بوستان های شهدا، اعتماد و رضوان، اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری و ... از دیگر اقدامات در طرح استقبال از بهار است.

صالحی با تاکید بر مشارکت شهروندان در اجرای این طرح و درخواست از صاحبان مشاغل برای پاکسازی مقابل مغازه های خود و یاری رساندن به امر پاکسازی گفت: در اجرای این طرح مشارکت شورایاری ها و کسبه در آراستگی محلات از اهمیت به سزایی برخوردار است.

  برپایی سفره هفت سین دانش آموزی شهرداران مدارس منطفه10

  واحد آموزش شهروندی  اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 از برپایی سفره هفت سین دانش آموزی به مناسبت جشن باستانی نوروز ایرانیان  خبر داد.
 
 رفیعی مسئول واحد آموزش های شهروندی  اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه ده گفت: به مناسبت  نوروز و به منظور آشنایی دانش آموزان با آداب ورسوم و سنن ایرانی و در پی طرح استقبال از بهار طرح برپایی سفره هفت سین دانش آموزی را توسط معاونت فرهنگی و پرورشی طرح شهردار مدرسه وآذین بندی مدارس طرح شهردار مدرسه را برگزار می کند.
 
 وی در ادامه افزود: در راستای حفظ آداب رسوم باستانی ایرانیان وسنت خانه تکانی، نظافت کلاسها ومدارس به صورت دسته جمعی و تفریحی دانش آموزان همراه با معاونت بهداشت و سلامت طرح شهردار مدرسه ، کارشناس اداره آموزش شهروندی ومعاون فرهنگی و پرورشی مدرسه از دیگر برنامه های این واحد در واپسین روزهای سال جاری خواهد بود.

 شایان ذکر است دانش آموزان می توانند مبلغان فرهنگ در سطح جامعه باشند وهدف از برگزاری این طرح  در شهرداران مدرسه تقویت حس مسئولیت پذیری و تمرین مشارکت جمعی دانش آموزان  در برگزاری جشنهای سنتی و اصیل ایرانیان است . همچنین این طرح می تواند در اشاعه سنتهای ایرانی و ترویج پیام نوروز که صله رحم ، دوستی ومودت ،صلح و سازش است در اقشار مختلف جامعه موثر باشد.   

 شهرداران مدارس منطفه10 برای روز چهارشنبه سوری آموزش می بینند
 
 رفیعی مسئول  واحد آموزش های شهروندی  اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه ده گقت : به مناسبت  روز چهارشنبه سوری به منظور آشنایی دانش آموزان با خطرات احتمالی و آتش سوزی درمدارس طرح شهردار مدرسه جشن چهار شنبه سوری به صورت نمادین برگزار می نماید.

 وی در ادامه افزود: در این طرح آموزشهای لازم به دانش آموزان از طریق کارشناسان آتش نشانی طرح شهردار مدرسه در خصوص امر امداد و نجات وهمچنین راه های پیشگیری از خطرات احتمالی و آتش سوزی در روز چهار شنبه سوری داده خواهد شد . در ضمن این آموزشها با همراهی معاونت امداد ونجات طرح شهردار مدرسه صورت خواهد گرفت.

  شایان ذکر است رفیعی هدف از برگزاری این طرح در شهرداران مدرسه  را تقویت حس مسئولیت پذیری و تمرین مشارکت جمعی دانش آموزان دانست وادامه داد: همچنین دانش آموزان با خطرات استفاده از مواد آتش زا و منفجره دست ساز و غیر استاندارد که منجربه صدمات و خسارات جبران ناپذیر می شود آشنا می شوند. ضمنا تهیه روزنامه دیواری مشق شهر توسط شهرداران مدرسه با موضوع آشنایی با خطرات چهار شنبه آخر سال از دیگز برنامه های  واحد آموزش های شهروندی منطقه 10 می باشد.  
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن