تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818954962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملاوردی با معاون وزیر سیاست عمومی زنان برزیل دیدار و گفت وگو کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ملاوردی با معاون وزیر سیاست عمومی زنان برزیل دیدار و گفت وگو کرد نیویورک، ایرنا - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه ملاقات های دوجانبه با همتایان خود با معاون وزیر سیاست عمومی زنان برزیل دیدار و گفت وگو کرد.


به گزارش ایرنا ˈشهیندخت مولاوردیˈ و ˈلورد ماریا باندراˈ در حاشیه پنجاه و هشتمین نشست کمیسیون راههای توسعه همکاریهای دو جانبه به ویژه درخصوص انتقال تجربیات دربحث توانمند سازی زنان را مورد بحث و گفت وگو قرار دادند.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده کشورمان این دیدار را زمینه ساز گسترش روابط و تعامل در حوزه زنان و خانواده میان دو کشور دانست و ضمن اشاره به برنامه ها و ماموریت دولت تدبیر و امید در این حوزه مراتب آمادگی خود را جهت امضای تفاهم نامه مشترک با برزیل در این زمینه اعلام کرد.
مولاوردی اهمیت به اشتراک گذاشتن و تبادل تجارب میان کشورها را در این دانست که راه های رفته شده دوباره تکرار نشود.
معاون رییس جمهوری در پایان برای وزارت زنان و نیز رییس جمهور برزیل که یک زن است، در ارایه نمونه خوبی از رهبری زنان برای جهان آرزوی موفقیت کرد.
معاون وزیر سیاست عمومی زنان برزیل با اشاره به برنامه های وزارتخانه متبوع از جمله برنامه ملی زنان که الگوی کشورهای منطقه شده است، بر توانمند سازی، استقلال اقتصادی، رفع فقر و تخصیص اعتبارات لازم برای زنان اشاره کرد. همچنین طرفین بر ضرورت اتفاق نظر و همبستگی دو کشور در موضوعات مشترک در سند نهایی اجلاس تاکید کردند.
اروپام 1908
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن