تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815249511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات حوزه سلامت استان قم بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشکلات حوزه سلامت استان قم بررسی شد قم- ایرنا- مشکلات حوزه سلامت استان قم در نشستی با حضور حجت الاسلام ˈعلی بناییˈ، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، ˈابوالفضل ایرانی خواهˈ، رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی قم بررسی شد.


به گزارش ایرنا،رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه ضمن بیان گزارش مختصری از وضعیت این دانشگاه، گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم رسالت های سنگینی در حفظ و ارتقای سلامت و بهداشت مردم استان و آموزش نیروی انسانی مورد نیاز در رشته های پزشکی، پیراپزشکی و دندانپزشکی برعهده دارد.
ˈابوالفضل ایرانی خواهˈ با اشاره به اینکه نیروی انسانی، فضای فیزیکی و تجهیزات سه رکن اصلی یک سازمان می باشد، افزود: در بحث نیروی انسانی کمترین مشکلات را به جهت داشتن اساتید فرهیخته و برجسته و کارکنان توانمند داریم.
وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت موجود در راستای استفاده بهینه از نیروی انسانی، ابراز داشت: در دو رکن دیگر، کمبودهایی وجود دارد که باعث شده حتی نتوانیم از رکن اول هم به خوبی استفاده کنیم و همچنین موجب ایجاد مشکلات و موانع در دستیابی اهداف دانشگاه شده است و البته سعی داریم با یک برنامه ریزی مناسب، وضعیت فعلی را سامان دهی کنیم.
وی با بیان جایگاه خاص قم در کشور که باعث مراجعه بیماران از اقصی نقاط کشور و حتی سایر کشورها به مراکز درمانی استان می شود، گفت: لازم است استان قم از وضعیت درمانی بسیار خوبی برخوردار باشد تا شایسته این مردم عزیز باشد.
ایرانی خواه ابراز امیدواری کرد: با عنایت مسوولان کشور و استان، مشکلات و کمبودهای حایز اهمیت این خطه برطرف شود.
وی در پایان اقدامات این دانشگاه در حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد فضاها و بخش های درمانی در جهت برطرف کردن کمبودها را تشریح کرد.
ˈعلی ابرازهˈ، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با اشاره به وجود 55 هزار متر زیربنای فرسوده در بخش درمان و 12 هزار متر در حوزه آموزشی و دانشجویی، گفت: این دانشگاه از گذشته بدهی های سنگینی به سایر نهادها از قبیل شهرداری دارد که برای اصلاح ساختارهای فیزیکی مجموعه نیازمند مساعدت و همکاری مسوولان استان است.
همچنین معاون غذا و داروی دانشگاه با بیان گزارشی از انجام ساماندهی توزیع دارو در چند ماه اخیر، گفت: بیماری سرطان در استان در چند سال گذشته شیوع زیادی داشته است که استفاده از مواد نگه دارنده و رنگ های غیر مجاز در محصولات غذایی و همچنین مجاورت کارخانه های تولید مواد غذایی در کنار صنایع آلوده کننده از جمله علل آن است.
ˈعلی اصغر اکرمیˈ افزود: لازم است برای صدور مجوز تولید محصولات غذایی، یک کار گروهی با مشارکت تمامی دستگاه ذیربط تشکیل شود تا بتوان در این زمینه مشکلات را برطرف کرد.ک/2
/7404/ 553
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن