تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814743531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تابلو های شهدا در میادین شهرها ساماندهی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تابلو های شهدا در میادین شهرها ساماندهی شود یاسوج- ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ترمیم ،نصب و ساماندهی تابلوهای شهدای استان در میادین شهرها از سوی بنیاد شهید و شهرداری ها تصمیم گیری شود.


سید موسی خادمی عصر چهارشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در یاسوج افزود: باید فعالیت های فرهنگی موثری برای تحقق این هدف با استفاده از تجارب سایر استان های کشور انجام شود.
وی بیان کرد: همه مسوولان و دستگاه های فرهنگی باید برای نهادنیه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برنامه ریزی مناسبی داشته باشند و خدمتگزاری به آرمان شهدا باید در برنامه ها و اقدامات فرهنگی دستگاه ها ی اجرایی و مدیران نمود پیدا کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مسوولیت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ارشاد اسلامی به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شده است.
سید مصطفی مهدی با گرامیداشت 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و بزرگداشت شهدا اظهارکرد: نامگذاری این روز بیانگر ژرف اندیشی و بصیرت امام خمینی (ره)است.
وی به خدمات ارزنده 34سال گذشته بویژه هشت سال دفاع مقدس بیناد شهید اشاره کرد و گفت:اساسی ترین ماموریت بنیاد شهید ترویج فرهنگ جهاد ایثار و شهادت است.
و چنانچه این فرهنگ کمرنگ شود جامعه دچار رکود وابتذال فرهنگی خواهد شد.
وی به مجادهدت های شهدا اشاره کرد وگفت: باید با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی یاد و خاطره شهدا را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گرامی داشت و نهاده های فرهنگی استان باید بسترهای لازم را برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت فراهم کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد برلروم ساماندهی تابلوهای شهدا در شهر یاسوج از سوی شهرداری تاکید کرد .
مهدی بیان کرد: آیین های تحویل سال نو درکنار گلزار های مطهر شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.
کهگیلویه وبویراحمد بیش از یک هزار و800شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7535/671
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن