تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار آستارا: صنعت گردشگری باید محور توسعه شهرستان قرار بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار آستارا: صنعت گردشگری باید محور توسعه شهرستان قرار بگیرد آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: صنعت گردشگری و توریسم باید به عنوان محور توسعه و پیشرفت شهرستان آستارا قرار بگیرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس شفقی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا افزود: گردشگری یکی از محورهای سه گانه توسعه استان گیلان و به تبع آن شهرستان
آستارا است که باید زیرساخت مناسب برای گسترش این امر را بیش از پیش در شهرستان فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه زمینه های اشتغالزایی برای جوانان با توجه و اهمیت دادن به اصل گردشگری مهیا می شود ، اضافه کرد: باید مناطق نمونه گردشگری شهرستان به درستی به مسافران معرفی شود تا با ایجاد فضای آرامش بخش در زمینه های خدماتی و رفاهی به جذب و ماندگاری گردشگران کمک کنیم.
وی در ادامه گفت: آماده سازی راه های مواصلاتی، آمادگی فوریت های پزشکی ، شبکه بهداشت ، هلال احمر ، فعال بودن نانوایی ها و جایگاه های سوخت ، پاکیزه بودن سرویس های بهداشت عمومی ، پاکسازی معابر ، ممنوعیت حفاری در سطح شهر ، بهنگام سازی نقشه های راه ، بهسازی فضای پایانه مرزی و محل ورودی گمرک زمینی آستارا ، حفاظت از محیط زیست و فعال بودن دستگاه های خودپرداز با ارائه اسکناس های نو از جمله مواردی هستند که تا آغاز تعطیلات نوروزی باید مورد توجه نهادها ، دستگاه ها و موسسات قرار بگیرند.
وی با تقدیر از زحمات اداره منابع طبیعی در راستای حفاظت از انفال،افزود: شایسته است با متجازوان و متصرفان حوزه منابع طبیعی با جدیت به خصوص در ایام تعطیل مبارزه شود.
فرماندار آستارا در ادامه آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها را مستلزم همکاری تمامی دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در دولت تدبیر و امید با هدف ایجاد فضایی امن توام با آرامش و در راستای اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد.
شفقی با بیان اینکه هدفمندی یارانه ها در فاز نخست با بروز مشکلاتی در حوزه تولید مواجه شد ، افزود: با ادامه اجرای این طرح مهم علاوه بر ترمیم بخش اقتصاد رویکرد دولت به سمت توسعه بخش های صنعت ، توریسم ، بهداشت و سلامت نیز در
قالب این طرح حایز اهمیت می باشد.
وی اقتصاد مقاومتی را زیربنای حرکت اقتصادی کشور خواند و اظهار کرد: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری با قوت و قدرت در دولت تدبیر و امید تحقق می یابد.
وی عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را در برنامه های سال آتی باعث غلبه بر تحریم ، تورم ، بیکاری و نیز باعث بازسازی و احیای اقتصاد ملی عنوان کرد.
شفقی در ادامه خواستار احیای ساختمان چوبی گمرک آستارا و تبدیل آن به موزه در سال آتی شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تعامل مسوولان ادارات با خبرنگاران را ضروری خواند و گفت: با فعال کردن واحدهای روابط عمومی در ادارات ارتباط با اصحاب رسانه به عنوان چشمان تیزبین جامعه باید پررنگ تر دیده شود.
امام جمعه شهرستان آستارا نیز در ادامه با بیان اینکه کارهای مسوولان باید از روی اخلاص و تنها برای رضایت الهی باشد ، گفت: عملکرد مسوولان باید از سوی خودشان همواره مورد بازنگری قرار بگیرد.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا تخصص در حوزه کاری یک مدیر را لازم و ضروری خواند و افزود: تعهد ، تخصص و تجربه زمینه های موفقیت یک مدیر را در امورکاری می تواند فراهم کند.
وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت این انقلاب و نظام هستند ، اضافه کرد: باید تمامی تلاش های مسوولان در جهت رفاه حال مردم صورت بگیرد.
وی در ادامه خواستار تعامل بیش از پیش مسوولان با ستاد نماز جمعه شهرستان آستارا شد.ک/3
7105 / 535 /695
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن